Knøttet Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg må snart, veldig snart, bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha på rosene i brudebuketten min. Helst ville jeg hatt lilla, men det finnes vel ikke ... Så jeg tenker enten noe kremfarget, champagnefarget eller ferskenfarget, men litt sterk farge på en måte. Er ikke så god til å forklare ... Er det mulig å skaffe roser i de fargene ?
Phantasy Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja, det er det. Solgte de faktisk når jeg jobbet i en frukt og grønt butikk De grenser nesten over til svak gul, eller har litt svak gul i seg på en måte.. Samtidig som de ser litt hvite, ferskenfarget ut. Ja, som du sier, vanskelig å forklare. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener. Gå innom en blomsterbutikk og se og spør.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Jeg vet at det finnes lilla roser. Har sjekket det siden jeg vurderer lilla roser selv. ( Finnes i to forskjellige fargetoner tror jeg....) Litt vanskeligere å få tak i enn "vanlige" roser, men tror alle blomsterhandlere har mulighet til å bestille dem. :o)
*Emma* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Det finnes lilla roser...kanskje ikke mørk lilla men... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Endret 7. juni 2007 av *Emma*
Knøttet Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Takk, takk! :-D Vurderer nå enten brudebukett med to forskjellige lillatoner (blålilla og rødlilla) som i bukett nr.4, eller gulorange roser ...
Doratheexplorer Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Var innom blomsterbutikken her om dagen og da nevnte hun noe om lilla roser, så det er bare å spørre så lar det nok seg ordne. Du den bukett nr. 4 var jo bare nydelig Endret 7. juni 2007 av Susiepia
Branna Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Du kan jo vurdere disse fargene: Hvit/kremfarget Kremfarget/rosa Oransje/fersken Guloransje/mørk rosa Det er de fargene, pluss rød, som jeg har tenkt til å ha. Men det er fordi det går inn i høsttemaet i bryllupet vårt. Hvis fargen passer inn i resten av temaet, ville en av de flotte lilla rosene som Emma viser sikkert vært kjempefint. Elsker lilla selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå