Gå til innhold

Terskel for å treffe folk fra nettet

Cognizance

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før så hadde jeg ikke vurdert det en gang, men nå er jeg litt mindre skeptisk... For to år siden så jeg på MSN og chatting som noe teit... Følte det bare var en haug med nerder. :P Nå kjenner jeg faktisk en del som har truffet den store kjærluigheten, eller fått seg type eller dame der da, så det fungerer tydligvis for noen. Når jeg flyttet utenbys for et par år siden var MSN en glimrende måte å holde kontakt med venner, så etter det har jeg fått en del nettvenner også. Jeg har møtt et par av de i real life, men ikke som noe planlagt. Bare "Hei, er ikke du han der fra nettby...". Og de jeg har møtt har virket som kjekke folk, så hvis jeg en gang treffer en som fanger min interesse på en side så er det kanskje ikke umulig at jeg vil vurdere å treffe denne. Men jeg har en høy terskel så det må være noe jeg føler meg trygg på. Også må det være i trygge omgivelser, slik at det ikke blir pinlig hvis det ikke er match...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Usj, dårleg oppførsel av mannen :ler:

Akkurat som han bonden på nærmare 40 som såg ut som ein skjeggebust av ein etterlevnad frå steinalderen som sendte meg melding då eg hadde match.com-profil.

Han ønskte seg ei jente på sætra si :sprettoy:

Han sendte ett bilde med masse skjegg ? :ler:

..han var nå ærlig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg har møtt mange via nettet, flere av mine nærmeste venner begynte på nettvenner. Har vært på nettet i 11 år, har snakket med mange mennesker i løpet av denne tiden og veldig mange av disse har jeg også truffet: noen har jeg truffet på nerdetreff (irc/njus), andre på kafé og atter "andre" (min nåværende samboer) traff jeg første gang på et busstopp da jeg kom på besøk til han :sjenert: Har aldri møtt noen som har vært vanvittig anerledes irl enn på nettet, klart, noen er mer sjenert irl, men sånn generelt så har de fleste vært akkurat like koselige irl som på nettet :) Klart, ikke alltid kjemien stemmer på slike "blind"-dates åkkesom hvor hyggelige vedkommende er men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...