Sun Mei Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Stemmer størrelsene overens med norske størrelser der? Når jeg måler meg etter deres måleskjema så får jeg at jeg skal bruke en str. i norsk, men den str. svømmer jeg i hvis jeg prøver den i butikken.
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Samme som meg, da. Jeg er "hest" ifølge dem. Jeg har brukt å bestille den størrelsen som tilsvarer den jeg bruker til vanlig, dvs. et hakk opp i forhold til norske str. Og så klipper jeg av lappen...
Sun Mei Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Samme som meg, da. Jeg er "hest" ifølge dem. Jeg har brukt å bestille den størrelsen som tilsvarer den jeg bruker til vanlig, dvs. et hakk opp i forhold til norske str. Og så klipper jeg av lappen... Så hvis du feks. bruker str. 38 så bestiller du 40? De har franske størrelser... Ja, men det de mener er norske str. i forhold til det måleskjemaet stemmer ikke overens med den str. jeg kjøper i butikken.
Sun Mei Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Samme som meg, da. Jeg er "hest" ifølge dem. Jeg har brukt å bestille den størrelsen som tilsvarer den jeg bruker til vanlig, dvs. et hakk opp i forhold til norske str. Og så klipper jeg av lappen... Og om str. din er 38/ 40 bestiller du da 42/44?
Drua Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Dere må bestille en størrelse større enn vanlig på LaRedoute ja, fordi de bruker franske størrelser.
Gjest lilleloufortrøtttilåloggeinn Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Så hvis du feks. bruker str. 38 så bestiller du 40? Jupp!
trulta_ Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg bruker M her hjemme, og har bestilt M hos laredoute. Det har passet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå