Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, og han er en kjempeflott mann. Det er bare én ting han er utrolig dårlig på, nemlig å kysse. Han holder tungen stivt inni munnen sin, og beveger den raskt fra side til side mens han presser munnen sin hardt mot min, så det kan gjøre vondt. Det er skikkelig kiipt, for ingenting slår et godt kyss! Jeg vet jeg kunne "lært" ham det, men hvordan går man fram? Ikke noe gøy å få slengt i trynet at man er dritdårlig til å kysse. Men jeg kan ikke ha det sånn som det er nå, jeg kvier meg jo for å kysse ham..
neflossiel Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Et godt kyss får det til å sitre i hele kroppen ja .... Du trenger ikke si at han er dritdårlig til å kysse. Men ordlegge deg med "jeg liker det sånn" eller lignende... Kjæresten min trenger fortsatt litt opplæring på området (var ikke vant til å kysse/kline i de andre forholdene han har vært i - sjokkerende nok!!). Han har blitt mye bedre. Første kyss var en total fjasko...
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ja samme her. Nå er min mann kjempeflink til å kysse, men det var han absolutt ikke på første date! Ugh sier jeg bare!
Gjest Ts Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Men hva eksagt gjorde dere for å gjøre ham flink?
neflossiel Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Men hva eksagt gjorde dere for å gjøre ham flink? Vi har snakket åpent om dette. Og han føler selv at han ikke er noe flink til å kysse... Så jeg har tatt initativ til kyssingen og vist han hvordan han skal gjøre det. Første gangene med "opplæring" så er jo ikke kyssingen særlig intim og god da. Men for å vise han hvordan han skal bruke tungen. Den skal bl.a. ikke støtes inn i munn hardest mulig (som noen kanskje tror... ) ...
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg sa til han at han måtte bruke mere myk tunge og myk munn. Sa at jeg likte bedre det men at det var jo forskjell på jenter, så han var sikkert vant med jenter som likte det sånn.En hvit løgn kanskje men..hihi
Gjest je Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Hva er det med gutter som ikke har klint i de forrige forholdene egentlig? Jeg synes også at det er litt rart å kline med kjærsten. Det virker for det første ikke som han liker det noe særlig, og så er det bare kyss og minimalt med tunge. Savner saftige krevende tungekyss med lidenskap....!!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Ok, noen som kan lage en liten veiledning her ? Kan nemlig ikke særlig mye selv heller, det skal være mykt, jaha, men hva mer, hvordan skal hele "seansen" være, fra begynnelse til slutt ? Hvordan bruke hendene f.eks, det var ikke nevnt her ? Når skal lypsylen påføres ? Det skal kanskje ikke brukes lypsyl i det hele tatt ? Noe helt annet ? Litt synd at man kan gå på dansekurs for å lære å danse, men ikke gå på.. vel, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå