Bente:) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Han min falt for Diplomatfrakk i sort brokade med sorte bukser, ivoryfarget vest og kavat samt cremefarget skjorte! Han ble så fin atte
Branna Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Min kjære skal ha lys dress med hvit skjorte, og vest og kravat i et nydelig, skimrende stoff. Han ble veldig flott da han prøvde det på. Men vet ikke helt hvilken farge han skal ha på skoene.
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Min skal ha en blågrå italiensk dress med fantastisk flott snitt, hvit skjorte, gullaltig gult slips med mønster og svarte sko. Han blir helt fantastisk fin,holdt på å fly rett på han da han prøvde antrekket i butikken...
Knøttet Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Mørk sjakett, med stripete bukser, lys vest med mønster og lyst beige slips eller hva det nå enn heter (kalvekryss?) :rødme:
Kath Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Min kjære skal ha en slik: Archetipo, italiensk dress, bare med striper, ivory/light gold vest og kalvekryss (vet fremdelses ikke helt om det heter det.. he he) og ivory skjorte! Han er DRITFIN i den! *smelte* Kath
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Min skal ha bunda, han er såååå kjekk i den Han skal ha denne bunaden men uten hatt, med kort bukse og med mørk bokadevest (ikke bilde av). Så da må jeg bare finne en enkel brudekjole som står i stil...
*Emma* Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Mannen hadde smoking - men med vanlig skjorte, slips og vest istedenfor sløyfe. Dressen og skoene var svarte, vest og slips var champagne. Sønnen vår hadde det samme. Bilde
Kykkelikokos Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Mannen min skal ha sort dress med vest og kalvekryss i en sølvgrå farge. Hvit skjorte og sorte sko.
♥Mirella♥ Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Min skal ha denne bunaden, uten hatt, jeg kommer til å dåååne :dåne: Skjønner forresten ikke hva Gjest mener om at brudekjolen må være enkel for å stå i stil til bunad, kjolen min er langt i fra enkel, det gjør vel ikke noe det vel? Endret 7. juni 2007 av Tez
Karamell Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Mannen min hadde en smoking fra Hugo Boss, hvit smokingskjorte og hvit sløyfe. Skikkelig classy OG så kan den brukes senere, noe som var et poeng for oss.
Ray Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Han skal ha italiensk silkedress fra Archetipo. Rålekker :rødme: . Den er svart med striper (svarte de også). Litt vanskelig å forklare
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Han skal ha italiensk silkedress fra Archetipo. Rålekker :rødme: . Den er svart med striper (svarte de også). Litt vanskelig å forklare Samme som mannen min.... :rødme:
Kath Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Samme som mannen min.... :rødme: Kath her... (jeg var ikke logget inn)
mamma_mia Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Min skal ha svart dress, hvit silkeskjorte, slips og vest.. Antrekket satt som støpt på ham! Sko har han ikke kjøpt enda..på tide nå, er bare 4 uker til bryllupet
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Har ikke kjøpt noe enda, men etter hva jeg forstår så skal han ha svart dress. Enkelt og greit. Satser på at han også velger et diskret slips.
Gifteklar:) Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Sin skreddersydde sorte dress, med hvit skjorte og sølvgrå vest med kalvekryss. Han blir kjempeflott :rødme: Men han har ikke funnet sko enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå