Gå til innhold

Hvilket antrekk har mannen deres valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han min falt for Diplomatfrakk i sort brokade med sorte bukser, ivoryfarget vest og kavat samt cremefarget skjorte! Han ble så fin atte :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære skal ha lys dress med hvit skjorte, og vest og kravat i et nydelig, skimrende stoff. Han ble veldig flott da han prøvde det på. Men vet ikke helt hvilken farge han skal ha på skoene.

Gjest lillelou
Skrevet

Min skal ha en blågrå italiensk dress med fantastisk flott snitt, hvit skjorte, gullaltig gult slips med mønster og svarte sko. Han blir helt fantastisk fin,holdt på å fly rett på han da han prøvde antrekket i butikken...:sjenert:

Skrevet

Mørk sjakett, med stripete bukser, lys vest med mønster og lyst beige slips eller hva det nå enn heter (kalvekryss?) :rødme:

Skrevet

Min kjære skal ha en slik: Archetipo, italiensk dress, bare med striper, ivory/light gold vest og kalvekryss (vet fremdelses ikke helt om det heter det.. he he) og ivory skjorte! Han er DRITFIN i den! *smelte*

:sol: Kath

Gjest Gjest
Skrevet

Min skal ha bunda, han er såååå kjekk i den :wow:

Han skal ha denne bunaden men uten hatt, med kort bukse og med mørk bokadevest (ikke bilde av).

Så da må jeg bare finne en enkel brudekjole som står i stil...

Skrevet

Mannen hadde smoking - men med vanlig skjorte, slips og vest istedenfor sløyfe.

Dressen og skoene var svarte, vest og slips var champagne.

Sønnen vår hadde det samme.

Bilde

Skrevet

Mannen min skal ha sort dress med vest og kalvekryss i en sølvgrå farge. Hvit skjorte og sorte sko.

Skrevet (endret)

Min skal ha denne bunaden, uten hatt, jeg kommer til å dåååne :dåne: :)

Skjønner forresten ikke hva Gjest mener om at brudekjolen må være enkel for å stå i stil til bunad, kjolen min er langt i fra enkel, det gjør vel ikke noe det vel? :forvirra:

Endret av Tez
Skrevet

Min skal ha en standard sjakett m/kalvekryss.

Skrevet

Mannen min hadde en smoking fra Hugo Boss, hvit smokingskjorte og hvit sløyfe. Skikkelig classy :) OG så kan den brukes senere, noe som var et poeng for oss.

Skrevet

Han skal ha italiensk silkedress fra Archetipo. Rålekker :rødme: . Den er svart med striper (svarte de også). Litt vanskelig å forklare :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Han skal ha italiensk silkedress fra Archetipo. Rålekker :rødme: . Den er svart med striper (svarte de også). Litt vanskelig å forklare :forvirret:

Samme som mannen min.... :rødme:

Skrevet
Samme som mannen min.... :rødme:

Kath her... (jeg var ikke logget inn) :ler:

Skrevet

Min skal ha svart dress, hvit silkeskjorte, slips og vest.. ;) Antrekket satt som støpt på ham! Sko har han ikke kjøpt enda..på tide nå, er bare 4 uker til bryllupet :overrasket:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda, men etter hva jeg forstår så skal han ha svart dress. Enkelt og greit. Satser på at han også velger et diskret slips.

Skrevet

Kjole og hvitt. SEXY er han!!

Skrevet

Sin skreddersydde sorte dress, med hvit skjorte og sølvgrå vest med kalvekryss. Han blir kjempeflott :rødme: Men han har ikke funnet sko enda da..

Skrevet
Livkjole.

Hva er det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...