Gjest Trulseline Skrevet 31. mars 2002 #1 Skrevet 31. mars 2002 I de siste dagene har jeg følt meg så rar, og synes kroppen virker annerledes ut. Jeg synes selv at magen er blitt rundere og større, puppene henger mer en før og de har forandret fasong. Får hetetokter om kveldene, vondt i hodet har jeg hver dag. Litt øm/vondt nederst i magen. Magen blir fort kald. Tisser utrolig ofte.( har ikke urinveisinfeksjon, har nettopp blitt sjekket). Er ikke gravid, for jeg har nettopp hatt mensen. Men jeg føler meg gravid. ( ei venninne av meg, var 4 mnd uten at hun viste det. Hun hadde mensen alle 4 mnd). Skal ingen ting til at jeg blir sliten, og gråter for ingenting. Sover mye, og er like trøtt når jeg står opp etter mange timer søvn. Avføringen varierer fra løs til knall hard. Før mage knipe en gang i mellom. Er ikke opplagt til noe. Er det noen som har / eller har hatt det på samme måte som meg?12
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #2 Skrevet 31. mars 2002 Ta en test da. Ellers må du ta en tur til legen. Lykke til!12
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #3 Skrevet 1. april 2002 Hei på deg Har hatt vondt i hode og er litt småkvalm om kveldene for tiden. Men det er ikke noe tid for å ta en test ennå. Drøyer den til etter 13 April. Vi er ikke aktive prøvere, men bruker ikke P-piller eller annen prevensjon så kanskje kanskje Det hadde jo vært utrolig flott da. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå