Gjest gjestius Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har en bestemor på 91 år som ønsker seg parfyme med liljekonvall lukt- Har noen et tips? Slutter visst aldri å være forfengelige vi kvinnfolk.
Gjest _Leela_ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Vet jeg har hatt en parfyme med liljekonvall duft, men husker ikke helt hvilken. Grublet litt på om det var Estée Lauder sin "Pleasures", men er ikke sikker, mulig jeg blander, en stund siden jeg hadde den. Sikkert noen andre som kan avkrefte/bekrefte, evt kan det hende det dukker opp i hodet mitt.
Gjest itla Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg vet at Crabtree & Evelyn har en liljekonvall-parfyme, men jeg aner ikke hvor (eller om) den er å få i Norge...
smofie Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Nina Ricci sin Love in Paris har en herlig liljekonvall duft.
J.K. Rowling Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror kanskje Body Shop har en, den er ikke så dyr heller.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Diors Diorissimo er klassikeren blant liljekonvallparfymer, og veldig god!
Elbereth Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Det stemmer at "Pleasures" har duft av liljekonvall
Gjest Deception Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Penhaligon's Lily of the Valley er en ren liljekonvallduft, men sikkert ikke tilgjengelig i Norge, og prisen er nok temmelig ublu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå