Gå til innhold

Ferdigsydde gardiner?

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale både princess og jysk - det var iallefall i disse butikkene jeg fant mine ensfargede gardiner...

Og ja - jeg også holder meg til ferdigsydde gardiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Obs.... :oops: så først nå at du allerede har vært å kjøpt gardiner... ja ja.... da får det være et lite tips til neste gang da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle kjøpe gardiner til leiligheten vår var vi på jakt etter cremehvite gardiner med stålmaljer til stua. Var i omtrent alle slike butikker i Tønsberg/Horten/Sandefjord området og fant endelig veldig fine på Princess. Der hadde de i det hele tatt best utvalg i ferdiglengder synes vi. På IKEA har de også veldig mye fint!! KID er jeg ikke spesielt imponert over, men har kjøpt gardiner der en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sorte gardiner fra kid hørtes bra ut...!!

Har selv sorte gardiner med okergult,smått mønster. Disse har jeg sydd selv. Skulle egentlig kjøpe noen sorte hos kid som a lâ dem du beskriver, men da jeg skulle slå til, var dem utsolgt... :evil:

Men det ble bra med disse også!! :blunke:

Veggene i stua vår er malt i Nøkleblom,så gardinene i sort med gult ble flotte der!

Lykke til med fornyinga! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt sett disse gardinene de har på IKEA, men de blir litt for moderne for oss tror jeg. Stålmaljer ville sett håpløst ut hjemme hos oss.

Når man er en sånn maksimalist som meg, så er det vel best å holde seg til den stilen.

Har nesten fått testet gardinene nå.. men vi må pusse vinduer før vi henger dem opp. Det ser ut som de passer meget bra inn faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...