Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sorry hvis dette disguster dere, men jeg skjønner ikke helt. Hva menes med klitoris, "glans'en" eller "hood'en"? Hva er det man skal slikke liksom, hva er det som tenner? Og jeg hører snakk om forhud, hvilken forhud da? Takk
Wildy Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hele klitoris er egentlig ganske stor, men det meste av den ligger skjult i vevet inn mot skjeden. Der de indre kjønneleppene møtes er det gjerne en forhøyning, litt erteaktig i fasongen. Over denne ligger det en hudfold, det er kanskje det det menes med hood eller forhud?Deter denne delen av klitoris som er synlig . Men den kan også være svært følsom! Om kvinnen liker å bli slikket direkte på klitoris eller heller rundt den må du nesten finne ut med hver enkelt kvinne, det er ingen fasitsvar her.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 "Direkte på klitorisen," mener du hudfolden da?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 "Direkte på klitorisen," mener du hudfolden da? Som du sier...hudfollen er hudfollen, og klitoris er klitoris. Som på pikken kan huden draes tilbake, det som kommer fram er rabaldertappen (Klitoris) Slikk heller på denne, sikker på det kommer god lyder fra sklia.
Gjest überhorny Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Til ts. Bare sug og slikk rundt hele greia du, da er du sikker. Begynn litt forsiktig og se hva hun liker.
Gjest Gjestemor Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Et lite tips: Det kan bli for "voldsomt" å dra forhuden tilbake helt til å begynne med. Min erfaring er at det er bedre å slikke forsiktig på "hele stasen" og heller vente med å dra forhuden tilbake og slikke direkte på klitoris når hun begynne rå bli skikkelig tent.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jeg (som er jente) liker å bli slikket oppå hudfolden som skjuler klitoris (og litt ned mot hullet). Det er fortsatt klitorisen du slikker, bare ikke direkte rett på. Selve klitoris er altfor følsom, så berøring rett på kjennes ekkelt. Men dette er individuelt, så prøv deg frem
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Jeg (som er jente) liker å bli slikket oppå hudfolden som skjuler klitoris (og litt ned mot hullet). Det er fortsatt klitorisen du slikker, bare ikke direkte rett på. Selve klitoris er altfor følsom, så berøring rett på kjennes ekkelt. Men dette er individuelt, så prøv deg frem Som denne jenten viser... jentene vet best selv hvor det føles best.. så det beste er å spørre jenten underveis... "liker du at jeg slikker her..." Snakk mer sammen, så går ting så mye bedre og opplevelsen høynes for begge parter. (mann 35)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå