Gå til innhold

Med og uten kondom

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Syns også dere(jenter) det er bedre uten kondom? I så fall, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merker stor forskjell på om det er med eller uten kondom.. kanskje ikke i starten, men en gang den sprakk helt og bare hang rundt rota, merka jeg det godt.. skjønte ikke med en gang hva som skjedd, så det først etterpå, men merka at det ble en annerledes følelse og en mye bedre en :)

Gjest Mirina
Skrevet (endret)
Merker liten forskjell.

Jeg også. Men jeg kan bli fortere sår når vi bruker kondom..

Endret av Mirina
Skrevet

Synes forskjellen er stor - mye mer behagelig uten. Men ikke så ubehagelig med at jeg tar noen sjanser for det...

Gjest StockDama
Skrevet

merker ikke forskjell, med mindre det er kondom med nupper på =p

Gjest Gjest
Skrevet

Uten er helt klart best!

Merker ikke mye til nuppene på f.eks Nøkken jeg... Kan ikke du StockDama og andre som føler de godt si hvordan dere gjør knipeøvelser og hvor ofte?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er bedre uten, det kjennes rart ut med kondom på, liker det ikke i det hele tatt.

Skrevet

Liker best uten kondom...vet ikke hvorfor, men det er akkurat som om det blir mindre intimt med kondom...Men jeg hadde aldri turd å ikke bruke kondom hvis det var en ONS.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis kondomet sitter perfekt, er kondom til 99% like bra som uten.

Dessverre har jeg opplevd at endel menn overvurderer sin egen størrelse litt når de er ute og handler kondom. Et for stort kondom er en nedtur. :sprettoy:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Tåler ikke latex, ringen nederst på kondomen stikker og gnager, kjøtt kjennes bedre ut enn gummi... trengs det å si mer? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...