murray Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Det frister veldig med et bad nå som det er så varmt i Oslo, men hvordan er badetemperaturen rundt omkring? Har noen av dere sjekket? Det er kanskje litt tidlig enda
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg vil, men og bo midt i drammen betyr at badestedene er lengre opp, for jeg bader ikke i elva. Men på damtjern (ved liertoppen) er det en god del folk hver bidige dag. Seneste i dag var det over 30 der, og det er ikke så stort der..
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ville badet om jeg hadde hatt tid. Vet om folk som har badet, og det var visstnok deilig (det var ikke i Oslo, men et sted i landet som var litt kaldere).
Gjest DyneTryne Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ikke badet, men jeg dynket meg selv i vann nettopp! Dreads har godt av saltvann, så jeg kokte en gryte salt og vann, kjølte det ned og helte det over meg på verandaen. Neste gang husker jeg å kle av meg først.
Gjest Alou Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Nei, jeg har ikke badet enda. Det er mange heite timer i løpet av dagen, men jeg tviler på at vannet rekker å blir ordentlig varmt så jeg tør å hoppe uti. Nei, takke meg til dusjen - enda en stund...
Chica Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har badet i Trondheimsfjorden. Ikke så varmt i vannet, men når lufttemperaturen var 26 grader var det deilig å stupe uti og jeg tørket fort igjen
Gjest Mirina Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg bada i Glomma allerede i Mars, det var ikke så behagelig men..
Gjest Leiababe Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Bada i dag, og det var faktisk ganske deilig. Inne på grunna i alle fall
Gjest Tweek Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ikke fått bada enda Pleier å begynne i april jeg egentlig, værtfall en dukkert
Gjest Catwoman Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vil, men og bo midt i drammen betyr at badestedene er lengre opp, for jeg bader ikke i elva. Men på damtjern (ved liertoppen) er det en god del folk hver bidige dag. Seneste i dag var det over 30 der, og det er ikke så stort der.. Landfalltjern er jo fint, og dessuten er vannet så lite at det blir vel fort ok temperaturer der
Caramba Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Brrrrr, nei. Bader ikke før tempen bikker 18-20 grader.... Jeg kan dyppe tærne og vasse litt, men det holder for øyeblikket Nyter solen, da Endret 7. juni 2007 av Caramba
Gjest _Leela_ Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Har hatt lyst, men funnet ut at jeg må bli kvitt forkjølelsen først.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Landfalltjern er jo fint, og dessuten er vannet så lite at det blir vel fort ok temperaturer der Ikke alltid, pga skogen der oppe så ligger det litt i skyggen, hvertfall muren og det er der jeg pleier og bade.. Takler ikke stranda, er så masse unger der..
Anglofil Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Nei, ikke enda. Men klarer nesten ikke å vente. Gleder meg til eksamen er over, da kommer jeg til å ta bussen rett til Hvitsten eller Son og bader. Mvh Yvonne Endret 7. juni 2007 av yvonne
Noodle Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Aldri i verden, jeg er pyse og alt under 25 grader i vannet er uaktuelt.
*Emma* Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Nope - og det blir garantert ikke noe bading førjeg er i Spania i begynnelsen av juli....liker ikke å bade i Norge for jeg syns alltid det er så kaldt. Forresten har jeg alt badet i år...i begynnelsen av mars men det var i Florida
Gjest bamsemums Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 Ja jeg har badet iår, retter sagt igår 6juni, herlig!
Rainbow Brite Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Hadde jeg hatt badetøy da jeg vasset i stad, hadde jeg ikke vært i tvil! Om jeg får tid i morgen skal jeg DEFINITIVT bade!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå