Gå til innhold

Vil hun skal knulle andre

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei.

Jeg er en mann dom er sammen med verdiens herligste jente. I de siste mnd. har jeg stadig fantasert mer og mer på at hun knuller andre menn.

Har lyst til at hun skal dra på byen å ha sex, for så å komme hjem å fortelle alt til meg.

Skjønner at dette er en litt syk fantasi, så er ikke interessert i å høre om folks som synes dette bare er syk.

Hvordan skal jeg pressentere denne fantasien for henne?

Hvordan ville du reagert om mannen din hadde spurt om du kunne gjøre noe slikt for han?

Har du erfaringer, del de gjerne.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoletta
Skrevet

Om min mann hadde presentert dette forslaget for meg hadde jeg lurt på om han var syk.

Så jeg har ikke noen forslag på hvordan du skal presentere det..men lykke til :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvordan ville du reagert om mannen din hadde spurt om du kunne gjøre noe slikt for han?

Det hadde ikke kommet på tale i det hele tatt. Mannen min er min sexpartner, og bare han.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde reagert negativt.

Har submissive tendenser selv, men for meg går det mer på smerte og fysisk dominans, ikke psykisk kontroll og “eierskap” i den grad. Jeg føler at han eier meg på samme måte som en hund, men det er visse grenser som ikke kan overskrides uten at jeg mister respekten og tilliten for han.

Et slikt forslag ville sannsynligvis gjort at jeg følte meg “kastet bort” og jeg hadde lurt på hvorfor han ville jeg skulle utsette meg for den type potensiell fare (smitte, graviditet osv). Tror det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt et annet forhold til ONS generelt, men for meg har det aldri vært aktuelt.

Vet du hvordan hun står slik sett?

Gjest Gjest
Skrevet
Om min mann hadde presentert dette forslaget for meg hadde jeg lurt på om han var syk.

Ugh.

Velkommen til KG :murvegg:

Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Jeg er en mann dom er sammen med verdiens herligste jente. I de siste mnd. har jeg stadig fantasert mer og mer på at hun knuller andre menn.

Har lyst til at hun skal dra på byen å ha sex, for så å komme hjem å fortelle alt til meg.

Skjønner at dette er en litt syk fantasi, så er ikke interessert i å høre om folks som synes dette bare er syk.

Hvordan skal jeg pressentere denne fantasien for henne?

Jeg er kvinne og føler jeg kan svare på spørsmålet ditt.

I og for seg så er det en spennende tanke. Og tanken kan forsåvidt bli et eksperiment. Men som oppegående og intelligente mennesker er det vanlig å vurdere eventuelle konsekvenser.

De konsekvensene kan bli at din kjæreste/partner forelsker seg i ham du vil hun skal ha sex med. Men hvis du synes det er greit så hvorfor ikke?

Skrevet

Første tanken min ville være om mannen min ikke elsket meg lenger... Hvorfor skulle han ville at jeg skulle ligge med andre menn. For meg ville det vært ødeleggende at forslaget i det hele tatt ble lagt på bordet.

Men vi er alle forskjellige, så du må selv vurdere hvordan din kjæreste ville reagert.

Skrevet

Cuckold er ikke noe jeg tenner på. Men skal du finne ut av det må du vel bare spørre? En måte å få en viss peil på om det er noe som tenner henne er å få henne til å lese en erotisk novelle om cuckold e.l. og se hvordan hun reagerer? Da får du i alle fall en viss peil på om det er noen vits i å foreslå det for henne.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

en kompis av meg hadde den fantasien. Og dama gikk med på det og etter han hadde sett dama blitt knullet av en annen ble han så sjalu at han banket opp dama fordi hun var utro.

så jeg vil nok si at la det forbli til fantasien. Siden det er ikke sikkert du vil like det så godt som du tror du vil

Gjest Gjest
Skrevet
en kompis av meg hadde den fantasien. Og dama gikk med på det og etter han hadde sett dama blitt knullet av en annen ble han så sjalu at han banket opp dama fordi hun var utro.

huff.. så trist, men allikevel så morsomt :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
huff.. så trist, men allikevel så morsomt :)

Morsomt for hun som ble bvanket opp fordi hun prøvde å tilfredsstille kjæresten? Morsomt for han som ikke taklet at fantsien hans ble til virkelighet? Morsomt fordi han brukte vold? Hvor var det morsomme her?

Gjest Gjest
Skrevet
Morsomt for hun som ble bvanket opp fordi hun prøvde å tilfredsstille kjæresten? Morsomt for han som ikke taklet at fantsien hans ble til virkelighet? Morsomt fordi han brukte vold? Hvor var det morsomme her?

Morsomt fordi han tydeligvis ikke tenkte seg godt nok om før han satte i gang noe som han selv ikke klarte å takle. Forventer ikke at DU skal syns det er morsomt.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Morsomt fordi han tydeligvis ikke tenkte seg godt nok om før han satte i gang noe som han selv ikke klarte å takle. Forventer ikke at DU skal syns det er morsomt.

hadde du vist hvordan dama så ut etter at han var ferdig ville du nok ikke sakt det.

uansett så mener jeg fremdels at noen fantasier er det best og la forbli fantasier

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Eg tror at noen fantasier bør man holde for seg selv. Eg tror du fort kunne ha angret deg visst ho gikk med på det.

Gjest 6'ern
Skrevet

Når menn, inkludert meg selv, får litt "syke" idere og fantasier som en er fristet til å sette ut i livet, så hjelper det å ta seg en runk.

Hvis tanken om å sette ut i livet de samme fantasiene ikke frister etterpå, så la vær !!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror kanskje at det kan være noe helt annet i virkeligheten en det er i fantasien. Jeg har hørt så mange som har sagt det, at det gjorde mer vondt enn det var godt. Men det spørs vel på...

Angående ditt spørsmål, det første jeg tenker er at du kan ta det opp lett en eller to ganger. Fleipe litt om det og se hvordan hun reagerer, du kjenner hennes sikkert så godt at du kanskje får et hint da. Om det virker positivt så kan du ta det videre opp med henne, lett, om hun sier at hun ikke vil så respekter det og nevn det ikke mer. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ikke heller invitere en mann til trekant, hvor du kan se på hun blir tatt? Det er da mer opphissende enn at hun er langt vekk og knuller?

Jeg tror det er mange flere par enn man aner, som i blant har trekant.

Gjest Gjest
Skrevet

Da har man jo også noe man gjør sammen.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg ville forresten ikke ta det som om mannen min ikke elsket meg lengre, men jeg tror jeg ville ha tenkt på at kanskje han kjeder seg litt i senga for tia. Jeg ville også bli glad for at han føler seg så trygg på meg at han faktisk tørr å ta opp slike ting. Så om jeg ikke kunne møte akkurat det han ville, kunne vi kanskje finne på noe annet som begge har lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...