Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Saken er god, men jeg forstår ikke helt hvorfor de må koble det med salg av klær? :klø: http://www.hjerterdamer.no/kjoep
T__|:)|__S Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 For å tjene penger da vel.. Jeg syns det ikke dumt.. Hyggelig å kjøpe en t-skjorte til ei venninne, vet at de setter ekstra pris på veledighet, så er jo dette tingen.
Gjest Reven Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Klærne er en viktig del av markedsføringa av kampanjen. Så enkelt er det. Noen kommuniserer tilhørighet til en gruppe gjennom klærne sine, noen viser selvstendighet og mot, andre kommuniserer et budskap. Disse klærne (effektene) kommuniserer et konkret budskap, og er ment for kvinner som tør å si noe gjennom klærne sine. Jenter som ikke kan vise seg i klær som mangler en viss merkelapp eller annet er ikke i målgruppa for klærne. De tør jo ikke bruke dem før resten av gjengen gjør det. Endret 6. juni 2007 av Reven
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg bruker ikke noe særlig merkeklær, er ikke så opptatt av klær egentlig. Jeg ville ikke ha kjøpt dem og brukt dem. T-skjorter med budskap ble jeg egentlig ferdig med da jeg gikk på skolen, og brukte Tokt mot EU-skjorta flittig. Så å gi det i gave til en venninne, ok, men hva med å bruke det selv? Må innrømme t det hadde blitt nattskjorte for min del.
venus* Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 "Jeg liker å bli sjekket" Det er nesten så tåpelig at det er kult, men bare nesten. Hvis det er et marked for slikt, så hvorfor ikke. Personlig så gir jeg pengene direkte..
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ser ikke noe i veien for å gjøre dette. Selv ville jeg ikke gått med sånne t-skjorter (pga. hvordan de ser ut, ikke helt min stil), og å kjøpe en ville bare blitt enda mer ting jeg ikke trenger. Så jeg ville heller gitt penger direkte. Men syns ikke det er en dum idé.
Catzy Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Regner med salg av slike klær gir inntekter og kommuniserer et budskap. Jeg likte både kjolene og en del av de t-skjortene. Synes logoene er fine. Ville nok droppet "Jeg liker å bli sjekket", men de andre er fine.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Neppe. Føler jeg ikke vet nok om LHL, men generelt er det få organsisasjoner jeg støtter så helhjertet at jeg er villig til å reklamere for de. Men grei nok ide, og sikkert grei nok organsisasjon, bare ikke noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå