Gjest 78modell Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei . Ingen aning om dette er rett sted å stille dette spørsmålet på , men ....... Har nettopp gjordt det slutt med typen etter 1 år , mye fordi jeg aldri helt fikk fatt i hva han egentlig la i forholdet vårt . Nå er jeg imidlertid litt usikker og savner ham vel igrunnen litt . Bør jeg ta kontakt med ham igjen selv , eller bør jeg vente å se om han tar kontakt ? Vil han ta kontakt hvis forholdet vårt betydde noe , eller er menn generelt sånn at de bare går videre etter at det har blitt slutt ?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei . Ingen aning om dette er rett sted å stille dette spørsmålet på , men ....... Har nettopp gjordt det slutt med typen etter 1 år , mye fordi jeg aldri helt fikk fatt i hva han egentlig la i forholdet vårt . Nå er jeg imidlertid litt usikker og savner ham vel igrunnen litt . Bør jeg ta kontakt med ham igjen selv , eller bør jeg vente å se om han tar kontakt ? Vil han ta kontakt hvis forholdet vårt betydde noe , eller er menn generelt sånn at de bare går videre etter at det har blitt slutt ? Hva tror du..? Om han er like dårlig på konsekvensanalyse som deg, kommer ham tilbake, om han er voksen og lærer av sine feil, er han nok på leting etter noen som ikke knuser ham. *Alvor* Det er nok like variabelt som antall menn i verden. Om han er smart, gjør han ikke det, SPESIELT siden det var du som gjorde det slutt. Men det kan jo hende.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Han vet jo ikke at du savner han. Han tror jo at du ikke vil ha han lengre, så er jo ikke sikkert at han tar kontakt selv om han savner deg. Om det v ar du som gjorde det slutt så er det jo vanskelig for han å vite om du savner han
Gjest Gjest_sofia_* Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hvis du bare savner han LITT er jeg ikke sikker på om du bør ta kontakt eller komme deg videre. Hadde du savnet han VELDIG burde du tatt kontakt og loddet stemningen.....
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror ikke man kan si noe generelt om hvordan "menn reagerer ved et brudd", og om det sier noe om følelsene deres om de går videre uten å ta mer kontakt, eller fortsetter kontakten. Et par eksempler: Samboern min har ved tidligere forhold stort sett kuttet kontakten med ekser straks, delvis fordi han synes det er vanskelig å bli ferdig med følelsene om man fortsetter å ha kontakt, og delvis fordi man jo anser forholdet som ferdig og dermed ikke ønsker å bruke mer tid på følelsene - det er sjelden konstruktivt. Jeg har likevel inntrykk av at han er (og har vært) en fyr som tar forhold alvorlig og sikkert har nokså "dype" følelser også ved kortere forhold (som de tidligere har vært). Eksen til en bekjent derimot; han fortsatte å skrive og ringe minst et år etterpå. Jeg er usikker på hvorvidt han ville ha henne tilbake, det gikk nemlig mer i anklager og bitterhet. Endel ganger er det vel også slik at man fortsetter kontakten en stund fordi det er "lettvint" å være elskere, f eks, fram til man møter en annen... Ikke dermed sagt at man er/har vært mer glad i eksen enn i de andre tilfellene...
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Ta kontakt ved å sende en melding i Facebook og lodd stemningen. Det er da ganske uskyldig og da taper du ikke ansikt. Hvis du får god respons tilbake er jo det er tydelig og bra signal.
CiZi Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hei . Ingen aning om dette er rett sted å stille dette spørsmålet på , men ....... Har nettopp gjordt det slutt med typen etter 1 år , mye fordi jeg aldri helt fikk fatt i hva han egentlig la i forholdet vårt . Nå er jeg imidlertid litt usikker og savner ham vel igrunnen litt . Bør jeg ta kontakt med ham igjen selv , eller bør jeg vente å se om han tar kontakt ? Vil han ta kontakt hvis forholdet vårt betydde noe , eller er menn generelt sånn at de bare går videre etter at det har blitt slutt ? Å savne han litt etter 1 års forhold er vel nokså normalt. Du må finne ut HVA du egentlig savner Hva var det som fikk deg til å gjøre det slutt Er det det å ha NOEN som fører til savnet eller er det HAN Det holder ikke å ta kontakt bare fordi du savner han litt,du risikerer å leke med følelsene hans. Du bør vite hva du gjør i såfall. Menn er forskjellige som andre sier her,det finnes absolutt ikke noe fasit på reaksjonsmønstret hos ett menneske. Noen bare aksepterer bruddet og går videre,og det må jeg si er en sunn holdning til det,ikke noe hokus pokus;) Let him be er nå mitt råd,la tiden råde og finn på noe hyggelig. Lykke til Endret 6. juni 2007 av CiZi
Gjest lillebøll Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Ta kontakt ved å sende en melding i Facebook og lodd stemningen. Det er da ganske uskyldig og da taper du ikke ansikt. Hvis du får god respons tilbake er jo det er tydelig og bra signal. Å for mennesker som ikke er så feig er en telefonsamtale mye bedre.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Det er ofte i de tilfellene der følelsene er sterkest etter et brudd at man trekker seg så langt mulig unna som man kan komme. Selv menn har faktisk følelser, og det å bli dumpet av en person man er glad i svir som alle vet noe helt forskrekkelig. I det øyeblikket du avsluttet dette forholdet, så antok han sannsynligvis også at han var uønsket som din partner for all fremtid. Er han en mann med en viss selvrespekt og integritet, så vil han også respektere valget ditt og ta følgene av det. Så hvor tror du veien hans går videre derfra? Dersom han var glad i deg, så tenker han sikkert fortsatt veldig mye på deg og savne deg. Følelser i denne sammenhengen er ikke noe man bare kaste ut vinduet når man ikke trenger dem lenger -- uansett hvor vonde de måtte være. Man må aktivt gå inn for å dempe og senere kvitte seg med dem, og et ledd i denne prosessen med å komme seg videre er å kutte kontakten med kilden til problemet. Det å kaste mer bensin på et allerede overtent bål har han nok helt sikkert innsett er en fryktelig dårlig strategi. Da er det langt bedre å la bålet brenne ut av seg selv. Jeg tror ikke du skal sitte å vente på at han skal ta kontakt med deg igjen. Dersom du ønsker å gjenoppta dette forholdet, så må du etter alt å dømme sette ballen i spill selv. Og en advarsel: Dersom du gjør dette, så bør du også være hundre prosent sikker på at det er dette du vil. Som sagt ovenfor, så skal du ikke leke med følelsene hans. Du må nok også regne med at du må jobbe litt for å gjenopprette litt av den tilliten han hadde til deg fra tidligere. Og til slutt: Selv om han fortsatt er glad i deg, så er det heller ikke sikkert at han i det hele tatt vil ta deg tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Hvor gammel er han ca? Hvordan reagerte han når du avsluttet det? rakk dere å bo sammen før det ble slutt etc.
Gjest Tråd starter Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 hei , han er et par år eldre enn meg . Nei , vi rakk ikke å bo sammen på det året . Han reagerte ikke på noen spesiell måte , han bare sa at han godtok at det var slutt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå