Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 Er det etter hvert som de kommer, eller skal dette gjøres mens alle ser på? Under kaffen eller middagen, eller.....?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 Det var forresten Arielle som skrev over her. Hadde visst ikke logga meg på
Smashing Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 I det bryllupet jeg var i i sommer, pakket venninnene opp pakkene litt etterhvert. Men, de gjorde det meste av oppakkingen før middagen, mens folk bare gikk rundt og så og drøste..
Pip Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Det er vanlig at man åpnet gavene så fort de kommer. Altså, når man har rigget til gavebordet (evt. ankommet lokalet der gavebordet står) pakker man opp alle gaver som da er kommet. Og ellers pakkes de opp fortløpende - alle bør vel iallefall være pakket opp før middagen...
Juni-brud Skrevet 10. mars 2003 #5 Skrevet 10. mars 2003 Gavene våres skal pakkes opp når de kommer. Skal ha noen som pakker opp og skriver ned hva vi fikk og av hvem. Da kan gjestene gå og titte på gavene om de ønsker det.
Gjest Christinamor Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Da vi giftet oss hadde jeg tre av venninnene mine som var i bryllupet til å åpne gavene. De dro til festlokalet rett etter vielsen, og startet jobben - det ER en jobb! En pakket opp, en stablet opp pakker med kort og sa leste opp hva gaven var og hvem den var fra til tredjemann som skrev ned i bok. KJøp inn små merkelapper og nummerer dem(1-1, 2-2,3-3 etc), så settes en lapp på kortet og en på gaven - og nummeret stemmer med rekkefølgen i boka, eller på listen. På den blir det oversiktlig når takkekortene skal skrives. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå