Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei traff en polsk fyr på et utested i oslo, og jeg turte ikke spørre om hans tlf.nr, men han ville ha mitt, og det sa jeg dumme meg til.... vi har avtalt å møtes på samme uteplass om to uker...... men jeg vet ikke om han husker det....hjelp

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jeg mente at jeg ikke tørte å gi ham mitt telefon nummer, vet ikke eksakt hans navn eller adresse heller... er alt håp ute? :sjenert::tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmmm..... Hva i all verden forventer du av svar på dette??? Litt håpløst å mene noe om hvorvidt han husker dette eller ikke utfra 3 setninger.....

Gjest Gjest
Skrevet

ok, han sa når vi skiltes: maybe I see you sometime in........(uteplassen)?

Jeg sa: yes, I can be there the 16th of June....

og så husker jeg ikke hva han sa.... :sjenert: tror han sa yes.....

Gjest Gjest
Skrevet

Ja da får du bare møte opp og se om han er der hvis du gjerne vil møte ham igjen....

Gjest Gjest
Skrevet

ja, men er så redd for at han misforstod eller ikke dukker opp, vurderer å gå dit i helga bare for å se.... det er vel litt klengete kanskje men..... polske menn er nammy

Gjest Gjest
Skrevet
jeg mente at jeg ikke tørte å gi ham mitt telefon nummer, vet ikke eksakt hans navn eller adresse heller... er alt håp ute? :sjenert::tristbla:

Kan vel ingen her inne svare på, om alt håp er ute. Du får nesten møte opp på det utestedet på den aktuelle datoen og speide etter ham. Når du ikke har navn eller tlfnr til fyren blir det jo umulig å spore ham opp, med mindre du kjenner noen som kjenner ham e.l. Lykke til! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, møt opp når du sa du kom til æ være der. Enten er han der, eller så er han ikke det.

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvis du tror han kanskje er innom der iblant kan det kanskje være noen der som kjenner til ham om han ikke er der selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...