Gå til innhold

Morgengave

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skal være "kjedelig" og gi mansjettknapper i morgengave til min kjære. Vel, egentlig blir det ikke morgengave, da vi har blitt enige om å gi de store gavene på forhånd slik at vi kan bruke dem i bryllupet. Mansjettknappene skal matche gifteringene våre, og være inngravert med initialene våre. Tenkte jeg kanskje skulle finne på en liten ting til morgenen etter også, da. Kanskje noen sånne bilder av meg selv i brudeundertøyet, slik flere har gjort. Men er ikke sikker.

Dette er akurat hva jeg kommer til å gi min mann bortsett fra at jeg ikke synes at mansjettknapper er kjedelig. Jeg har kjøpt noen ganske tunge og dyre mansjettknapper i sølv som jeg har fått gravert inn vårt personlige monogram (som vi allerede har brukt på invitasjoner osv) i midten foran og bryllupsdatoen på stanga bak. Dette vil han få av forloveren i det han er i ferd med å kle på seg på den store dagen.

Jeg har også laget et undertøy m.m album til ham , men har ikke bestemt meg for om jeg skal gi det som en morgengave dagen etter, eller om jeg skal dra det fram når vi befinner oss på Maldivene ..... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...