flickan Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 vet dette har vært oppe mange ganger tidligere, men nå som det begynner å nærme seg dagen for flere, tenkte jeg det kunne være kjekt å høre hva dere tenker å kjøpe/har kjøpt til deres kjære.. Og hva ønsker dere dere selv? Denne tråden er for de som faktisk ønsker å gi morgengaver til hverandre, så dere som synes det er tull å bruke enda mer penger, hold dere unna
kathrine79 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg ønsker meg ikke noe spes, er ikke så viktig egentlig, bare håper han blir fornøyd med min gave Endret 6. juni 2007 av kathrine79
Malama Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synes ikke det er tull å bruke enda mere penger, men vi har visst blitt enige om å ikke kjøpe noe slikt. (spørs om han klarer å holde seg til det...) Om vi skulle gitt, så hadde jeg antakelig endt med noe fotoutstyr til ham (eller, siden det er så kort tid igjen, og lenger leveringstid fra nettbutikkene nå da; gavekort på fotoutstyr, dessverre.) Ville ønsket meg smykke/smykkesett tror jeg. (Eller, om jeg skulle gå "i samme gate" som jeg ville kjøpt ti ham: et lite, søtt "jentekamera" (han har lovet meg et slikt på sikt, vi har digital speilrefleks som trenger egen ryggsekk, jeg vil ha et lite jeg kan ha i lomma/veska...)) Men vi har altså besluttet å ikke kjøpe morgengaver (og han har bestilt det han ville ha av fotoutstyr.... bare for å oppdage at den antatte leveringstiden ble utsatt fra 2.6 til 2.7, noe som betyr at han ikke får det før vi er TILBAKE fra bryllupsreisen, og det var jo greier han hadde tenkt å bruke der....) så da blir det antakelig bare "en liten ting". Lage et personlig kort i alle fall. Og vår "faste" ting for romantiske gaver: en pakke lovehearts. så kan jeg bare angre nå, på at jeg ikke bestilte på nett de tinga han ønska seg til jul (men fikk ønskelista for sent til å få tak i det til jul) og kunne overraske ham med det om morgenen, så HADDE han fått disse fotofiltrene til bryllupsreisa (og, ehh, kanksje hatt litt dobbelt opp når han kom tilbake, ettersom jeg tror det er noe av det han bestite og altså skulle fått denne uka, men ikke får før om en måned...)
Kath Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, huff.... jeg vet ikke hva jeg skal finne på Det er så vanskelig! Gutten min er en ekte golf entusiast, men jeg har jo ikke peiling!??! Kanskje jeg skulle kjøpt et gavekort.... Kanskje litt kjedelig det....?1 Ikke lett dette her, vil jo gjerne gi ham noe han kommer til å bruke! Kath
Ray Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Vi har egentlig blitt enige om å ikke gi hverandre noen gaver, men hvis jeg skulle gjort no hadde det enten blitt bilder i brudeundertøyet eller jeg hadde tatovert navnet hans ett eller annet sted.....
MayaM Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Siden min kjære fyller 30 år 5 dager før bryllupet blir det en litt stor gave fra meg og våre 2 barn. Jeg kommer også til å samle inn litt cash fra nær familie om de ønsker å være med på gaven. Det er noe han alltid har drømt om, men aldri tar seg råd til. Og hva det kan være? Jo... motorsykkellappen!!
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Kath! Kanskje du kanskje kan kjøpe en golfkølle med hannes navn gravert inn? Visst han spiller golf da og ikke bare er en sånn som ser på hehe.
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Siden det ennå er over 1 år til vi skal gifte oss så har jeg ikke tenkt på dette enda. Men jeg må se hvor mye penger jeg klarer å spare opp til denne dagen. Visst han ikke får rifle i bursdagsgave av sine foreldre så tror jeg kanskje at jeg skal kjøpe det til han. Han har nettopp bestått jegerprøven og elsker å gå på jakt
♥Mirella♥ Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Troooor kaanskje jeg skal gi ham (oss) helikoptertur over Grand Canyon dersom bryllupsreisen blir til USA. Tenkte også på en sånt "lettkledd-album", men lage selv da, ikke hos fotograf
Piglet Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror jeg skal gi han mansjettknappet, men at han kanskje får det på bryllupsdagen, sånn at han kan bruke dem da. Og så kanskje en bitte liten ting til dagen etter. Har ikke noen spesielle ønsker selv. Piglet
Branna Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal være "kjedelig" og gi mansjettknapper i morgengave til min kjære. Vel, egentlig blir det ikke morgengave, da vi har blitt enige om å gi de store gavene på forhånd slik at vi kan bruke dem i bryllupet. Mansjettknappene skal matche gifteringene våre, og være inngravert med initialene våre. Tenkte jeg kanskje skulle finne på en liten ting til morgenen etter også, da. Kanskje noen sånne bilder av meg selv i brudeundertøyet, slik flere har gjort. Men er ikke sikker.
orakel Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Vi har egentlig ikke snakket om morgengaver ennå. Jeg ønsker meg uansett ensteins diamantring. Jeg vurderer å gi ham en GPS.
BIRE Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har kjøpt et lomme ur som han skal få på morgen den dagen vi gifter oss.. passer så fint i vesten hans ..så jeg vill gi han det på dagen våres -JEg har jeg gravert .. hvert sekund uten deg er en evighet...Så får han en lomme lerke hvor jeg har gravert -Det beste som finnes er tull og tøys.. Selv så ønsker jeg meg et kjede hvor det er bilde av oss to i gull..Det får man laget på smykkesenteret..(tror jeg får det) idag er det torsdag på lørdag er jeg frue.. Bire
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vurderer et lommeur til bunaden hans, men det får han vel ikke brukt så ofte, men derimot kan det jo gå i arv og varer lenge. Har ikke helt bestemt meg. Hvis jeg velger det står det mellom et i sølv med mye snirkler på og et i krom som er enklere og finere synes jeg, men det er jo ikke sølv da. Kommer uansett til å gravere på det. Jeg ønsker meg diamantøredobber eller et hjerteanheng med diamanter, men jeg har ikke turt å fortelle ham det for det er ganske dyrt og jeg vet ikke hva slags pris han har tenkt. Lommeurene koster vel hhv ca 2200 og 4000. Hva synes dere?
ija Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har kjøpt rallytur til min kjære, en time med fart og spenning Min kommende mann fyller 30 år mnd før og da har jeg kjøpt mansjettkanpper til han som han skal bruke i bryllupet. Anbefaler dere som tenker på mansjettknapper i morgengave å sjekke ut denne siden: www.kgd.no. Jeg bestillte derifra, og har stoffet til kjolen min som bakgrunn og tegnet for Krebsen som motiv. Blir kjempe stilig:)
Gjest dcr Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Vi har egentlig ikke snakket om morgengaver ennå. Jeg ønsker meg uansett ensteins diamantring. Jeg vurderer å gi ham en GPS. Ønsker du deg en enstens diamantring vil jeg anbefale www.diamantene.com
orakel Skrevet 9. juni 2007 #17 Skrevet 9. juni 2007 Ønsker du deg en enstens diamantring vil jeg anbefale www.diamantene.com Takk for tips men jeg er ikke interessert i CE-diamanter.
Kath Skrevet 9. juni 2007 #18 Skrevet 9. juni 2007 Takk for tips men jeg er ikke interessert i CE-diamanter. CE-diamanter :klø:
flickan Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. juni 2007 Takk for mange svar! Moro å lese hva dere tenker.. Ser det er helt forskjellig hva folk tenker å gi. Det er jo bra. Jeg har begynt å vurdere den klassiske klokken, for han har nettop mistet sin hverdagsklokke. Noen som vet om butikker i Oslo/trondheim med godt utvalg av klokker? tenker ikke å kjøre en veldig dyr en, vi snakket om det her om dagen, om vi liksom skulle kjøpe noe som er ment å vare eller ikke. En PS feks, varer jo liksom ikke livet ut, mens diamanter og mansjettknapper er jo varig.. Men vi har bestemt oss for å legge oss på et moderat prisnivå, så da blir det ikke lett å finne noe sånt.. Jeg ser for meg rundt 1000-max 1500.. Jeg lurer faktisk på om jeg og skal ønske meg klokke, jeg klarte å miste min kjære klokke jeg fikk av farmor, på stranden i Indonesia i påsken.. Var umulig å finne den igjen..
Gjest dcr Skrevet 21. juni 2007 #20 Skrevet 21. juni 2007 Takk for tips men jeg er ikke interessert i CE-diamanter. Bare hyggelig :-) De selger vanlige diamanter og CE diamanter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå