Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest undrende dame
Skrevet

Hei.

Jeg vil overaske min mann, da jeg vet han liker

leppestift og neglelakk i sterke farger. Problemet er at jeg ikke pleier å bruke dette.. så jeg lurer på hva som er bra, ser bra ut og sm er litt holdbar.. Alt ser jo bra ut i reklame.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en rød neglelakk fra Max Factor Nailfinity som heter Red Passion. Den lever opp til navnet sitt her i huset, i alle fall... :ler:

Neglelakken sitter godt, men jeg anbefaler både underlakk (ellers blir neglene misfarget) og overlakk (mister lett litt av glansen ellers).

Problemet er at jeg ikke har funnet noen leppestift som både matcher den knallrøde fargen og sitter godt (litt begrenset utvalg her). Så om noen har gode tips tar jeg også gjerne imot. Rød leppestift fra nesetipp til hakespiss føles veldig lite sexy...

Skrevet

Både Max Factor og nå Maybelline har to-fase-leppestifter som skal sitte godt. Jeg brukte Max Factor sin før, og den er i hvertfall knallrød. Nå bruker jeg en fra Lancome, som også er to-fase, men den er litt dyrere og ikke så lett å få tak i. Bruker fargen Candy Apple, og den er en fin og kald rødfarge.

Både Maybelline og Max Factor har forskjellige typer neglelakker, og jeg synes de varer ganske lenge. Jeg ville gått for sånne som tørker fort. L'Oreal, Revlon, Nivea og IsaDora har også bra neglelakker som tørker raskt, og som varer "i evigheter" i skapet.

Ellers er det kanskje ikke så nøye at det er helt perfekt match mellom negler og munn. Du skal jo ikke holde neglene nær munnen så ofte. (Og hvis du ender opp med negler nær munnen *kremt kremt*, så tviler jeg på om mannen din legger merke med nyanseforskjellen.... ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...