mavir07 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Vi blir 72 stykker til bords, 13 av disse er under 16 år. Dette er kakene/dessertene vi skal ha, det jeg lurer på er om det er nok?? Jeg føler det er for mye, mens alle andre hele tiden synes vi bør ha mer?!! Må legge til at vi skal ha stort koldtbord m/endel varmretter noen timer tidligere. Marsipankake Mandelbunn med eggekrem Verdens beste Sjokoladekake Bladkrans Tropisk Aroma Kransekake Ostekake m/ gele Ostekake u/gele Bryllaupskling Vannbakkels Sjokoladepudding Gele Iskaker Frukt
Floja Felíz Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror det er nok. Det holder jo til ca. en kvart kake pr. gjest, og det er det vel ikke så mangge som spiser etter et deilig koldtbord?
Gjest Piper Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Vi hadde 5 kaker og var 67 gjester. Det var mye kake igjen etterpå.
øyenstikker Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Dere kommer sikkert til å kunne spise kake fram til jul Neida...Jeg tror iallefall at det er nok. Jeg og er litt redd for at det skal bli for lite av noe på dagen. Så syns jeg det er bedre å ha litt for mye kaker, enn litt for lite Det er jo ikke de som koster mest i et bryllup, hvis du ikke skal kjøpe alle da...
mavir07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Takk for svar. Neida skal ikke kjøpe alle. Blir kun marsipankaken som skal kjøpes, resten lages av meg, svigermor og mamma. Jeg synes også det høres for mye ut men vil heller ikke gå tom.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Vi skal ha 21 kaker inkludert bryllupskaken og vi blir 85 stykker. Regner med at det kommer til å bli sykt mye rester, men vil heller ha alt for mye enn for lite. Har en del kakemonser i familien ja... hilsen spinnvil
Ugla Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Nå er jeg en kakemons, så dette utvalget av kaker ville jeg ha satt stor pris på... Og her er jo "de aller beste"! Tror det blir nok ja. Lykke til...
Nabodama Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Enig med de andre, det blir nok kaker. Men jeg ville byttet ut den ene ostekaken med en annen, to ostekaker blir vel litt mye. Hva med en bærkake?
mavir07 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2007 Enig med de andre, det blir nok kaker. Men jeg ville byttet ut den ene ostekaken med en annen, to ostekaker blir vel litt mye. Hva med en bærkake? Hei Absolutt enig med deg, var svigermor som absolutt insisterte å lage en med gele og en uten. Men hvis jeg får bestemme som jeg vil så blir det heller å droppe den uten gele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå