Gå til innhold

Hva koster brudebuketten din ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sambo som skal ordne med buketten, så jeg aner ikke hva den vil komme på. Men han er kjent for å ikke spare på noe når det gjelder, så den blir sikkert flott! :D Gleder meg til å bli overrasket på den store dagen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å betale 2500,- for buketten min...kanskje mer kanskje mindre, det vet jeg vel ikke før på bryllupsdagen. Men den skal være lang, helt ned til gulvet, med helt lyse blomster (ikke helt bestemt hvilke enda, muligens hvite orkideer) og sølv/ståltråd. Det er Aterlier Flora i Bergen som skal lage den http://www.atelier-flora.no/ og de lager fantastisk mye flott så jeg gleder meg til å se "mitt kunstverk" i slutten av april!

:D Puff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en stor, dråpeformet bukett med hvite roser og andre blomster i lys fersken/rosa som feks. narsisser. Har spurt etter pris på Fiori og Floriss (i Oslo) og begge butikkene har gitt meg prisoverslag på 2 500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en halvstor dråpeformet bukett med mørkerøde roser, små hvite rose knopper innimellom, eføy og litt hvitt gjennomsiktig silkebånd.

Denne betaler jeg 2000 kr for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjæresten min som skal ordne dette.

Tror han snakket om ca. 2500,- for buketten. Er litt usikker på om dette er inklusive knapphullsblomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:D Min bukett vil komme seg på 2500 inkl. knappehullsblomst. Jeg har valgt hvite orkider og cream/champagne roser sammen med noe stivt grønt som kan formes. Buketten skal henge noe nedover og være smal da jeg er liten. Det er Orkidee Blomster i Oslo som skal lage denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det nokon som skal ha kunstige blomar i buketten sin, og kva må dykk betale for den?

Eg vurderer det, då det hadde vore kjekt å hatt han etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Jeg skal ha en svært enkel "bukett", bare en bunt med liljer...tror det blir svært vakkert...og ikke spesielt dyrt! :D

Den jeg opprinnelig hadde sett meg ut kostet mange tusen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt alternativet å gå oppover kirkegulvet med en enkel rose i hånden, jeg, som jeg gir til pappa eller Mannen når vi er oppe ved alteret... :wink:

Og jeg må si at jeg fikk ikke mindre lyst til dette da jeg så her inne hvor mange penger en vanlig brudebukett koster! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min brudebukett kostade bara 600 NOK och då fick vi med knapphålsblomma till min man.

Det var oerhört svårt att få prisuppgifter på en liten bukett, alla butiker ville sälja en lite större och de kostade från 1000-1200 kr och uppåt. Vi fann ut att benämningen på buketten vi ville ha var "tärnbukett" (bukett för brudepiker) och då gick det mycket lättare.

Min man valde blommor och färger. Gula rosor och små orange gerbera. Oerhört vackert. buketten passade mig, bröllopet och oss perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min kostet 1400 kr. og besto av markblomster...eller dvs. ikke ordentlige markblomster siden det var litt utenfor sesong, men blomster som lignet veldig på blåklokker etc. (alle gjestene trodde iallefall det var markblomster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Den var lekker Anita. Jeg synes det er så stilig med sterke farger. Det er så mange som velger hvitt og duse farger på blomstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bukett skal bestå av burgunderrøde calaer, kremhvite roser, grønt og noen andre hvite blomster (husker ikke navnet). Den er lang - helt ned til gulvet, og slank. Prisen er 2000 kr, inkludert corsager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...