Varsia Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det noen som har peiling på hvor man får tak i overgang til Nokia 6300 slik at man kan bruke vanlig headset på den, til å høre på musikk?? Har spurt fnørten telebutikker nå, men ingen av overgangene deres passer denne telefonen, og jeg blir snart gaal... Og inne på amobil.no ser jeg at de diskuterer hvor genialt det er å kjøpe denne overgangen (fra 2,5 mm til 3,5 mm eller noe i den duren), men jeg greier ikke å registrere meg der, derfor spør jeg her... Noen?
Phantasy Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har du sjekka Elkjøp ? Nå vet jeg ikke heeelt hvordan denne overgangen skal se ut, men hvis det er en av de nyere overgangene fra nokia, så skal den være på elkjøp. Ligger på rundt 299kr.. Jeg har vurdert å kjøpe en til min .. Dog, en Nokia N73.. Og jeg vet om flere som bruker slike overganger til mobilen for å bruke sitt vanlige headsett som de bruker til Mp3-spilleren, og det er genialt. Mye bedre lyd enn de standard headsettene som følger med tlf stort sett:P
caroprins Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Har du fått tak i pluggen til hodetelefoner. Har samme telefon og har også vært rundt og prøvd å få tak i den overgangen uten resultat. Var og på Elkjøp men der hadde de den ikke inne, bare den andre overgangen som ikke passer. Så jeg leter fremdeles etter den og tar gjerne imot tips om hvor den er å få tak i hvis du har klart det.
Varsia Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Oi... Visste ikke at jeg hadde fått svar i det hele tatt, så har ikke fått sjekka Elkjøp. Hører rykter om at den skal være så enkel å få tak i, en vanlig 2,5 mm til 3,5 mm overgang, men ennå har ikke JEG funnet den... Argh!!! Dessuten, 299 for en overgang??? Når selve hodetelefonene mine kostet 499??? Halleluja... Hvis det er noen andre som vet, så vennligst fortell..
Koseslange Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Oi... Visste ikke at jeg hadde fått svar i det hele tatt, så har ikke fått sjekka Elkjøp. Hører rykter om at den skal være så enkel å få tak i, en vanlig 2,5 mm til 3,5 mm overgang, men ennå har ikke JEG funnet den... Argh!!! Dessuten, 299 for en overgang??? Når selve hodetelefonene mine kostet 499??? Halleluja... Hvis det er noen andre som vet, så vennligst fortell.. Hvis det virkelig er en sånn standard plugg du trenger, så har Clas Ohlson en billi' adapter.
Varsia Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Hvis det virkelig er en sånn standard plugg du trenger, så har Clas Ohlson en billi' adapter. Hmmm... Ja... Er det ikke det jeg trenger da, en standardplugg? Noen eksperter som vet om det må være noe annet? Takk i hvertfall, da skal jeg huske på det neste gang jeg er på Clas Ohlson=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå