Gå til innhold

hvor kjøpe rimeligst rullegardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gå til innkjøp av rullegardiner og lurer på om noen vet hvor dette er rimeligst???anbefalinger..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er på jakt etter fine liftgardiner..... og fant ut at jeg skulle i mellomtiden kjøpe noen rimelige rullegardiner. Problemet er vel at de ble ødelagt omtrent før jeg fikk de opp *sjokkert* Aldri mere billige rullegardiner her i huset.. kastet jo penger rett ut vinduet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er på jakt etter fine liftgardiner..... og fant ut at jeg skulle i mellomtiden kjøpe noen rimelige rullegardiner. Problemet er vel at de ble ødelagt omtrent før jeg fikk de opp *sjokkert* Aldri mere billige rullegardiner her i huset.. kastet jo penger rett ut vinduet.

Men altså visst du fortsatt vil kjøpe billige rullgardiner så ble disse kjøpt på Kid interiør - og noen på IKEA!

Gjest puselabb
Skrevet

Jysk har billige rullegardiner, fine er de også mange av dem. Kvaliteten vet jeg ikke.

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg har rullegardiner fra jysk, billige å bra nok for meg. Har hatt dem i litt over 1 år og fungerer da enda hvertfall ;)

Skrevet

Hemtex på Nrodby og Töckfors har ofte 50% på hele butikken, da ble det billige rullegardiner på oss.

Skrevet

Jeg har noen billige fra Ikea. Har hatt dem i et år, og de er fortsatt like fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...