cocco Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg var flink til å trene før, og nå er det på tide å starte igjen Jeg kommer til å drive utholdenhetstrening jeg liker, som svømming, sykling og jogging. I tillegg er jeg ute etter noe som gir rask og god effekt på mage og rumpe musklene. Kom med deres beste tips!
murray Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 På SATS har jeg lært to mageøvelser som jeg synes er veldig effektive. 1) Planken 2) Båten
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 For rumpa er det ingenting som funker så bra som knebøy og utfall.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Knebøy og markløft med 8 x 3 repetisjoner og så tung vekt jeg klarer har funket bra på rumpa og lårene mine. 2-3 ganger i uka i noen måneder, og du ser garantert resultater. Utfall er visst også bra har jeg hørt, det kan jeg ikke ta pga svake kneledd.
Ce'Nedra Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Knebøy og utfall for rumpa. Ligge på ryggen å løfte bena opp og ned for magen.
øyenstikker Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Situps på gymball syns jeg tar skikkelig Ligg på magen på gymball og løfte bena opp i vanrett stilling (løft med rompa, knipe) er den jeg kjenner mest på ifor rumpa i allefall. Gymball er topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå