Gjest Spring Hermit Skrevet 5. juni 2007 #1 Del Skrevet 5. juni 2007 Skjønte ikke helt klippet etter rulleteksten. Var sønnen til Elizabeth og Will samme gutt som ble hengt i begynnelsen av filmen? Synes de lignet noe grusomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 Sambo mente å det, men jeg tror ikke det. Det er jo sønnen dems, men kanskje begynnelsen av filmen er slutten om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spring Hermit Skrevet 9. juni 2007 #3 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ja, det var det jeg også tenkte. Men så døde jo han irriterende lille fyren med den hvite krølleparykken når skipet eksploderte, så da kunne han jo ikke vært der på begynnelsen som kanskje egentlig var slutten (når han sa "finally" til at de hadde begynt å synge). :klø: Skjønner ikke noe jeg. Endret 9. juni 2007 av Spring Hermit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. juni 2007 #4 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kan være at det er samme skuespiller men forskjellig karakter i filmen da.. Den er på ukrains da, men her er slutten. Spol til 00.21 sek Og så her er den sangen i begynnelsen, spol fram til 2.11 min Jeg tror ikke det er samme... Endret 9. juni 2007 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå