Gjest Yoletta Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Leser her på forumet at noen spør om "alt", og noen av spørsmålene synes jeg virkelig passer bedre å spørre en lege om som tross alt kan faget sitt. Spør man virkelig seriøst på ett nettsted om slike ting?
Gjest StockDama Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Er vel mer en lett "veiledning" om hva det kanskje vagt kunne vært om det om formodning skulle ha noe av de lignende symptomene. Er de virkelig bekymra, drar de nok til legel skal du se =D
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Kan jo hende det er noen leger her også da.... tror fks at tentacle er lege eller holder på å bli.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg tror nok at mange spør i håp om å få høre at symptomene er totalt ufarlige og ikke noe å bry seg om, mens de egentlig tror at det er verre. Noen ganger er det kanskje lenge å vente på legetime og de jakter på gode tips som de kan få i mellomtiden om behandling. Når en tilstand oppstår akutt så er det jo greit å spørre om andre vet hva det er? Noen lider jo også av autoritetsskrekk og mister munn og mæle når de kommer til lege. Så kommer de ut igjen med en diagnose og lurer på hva det betyr og søker likesinnende. Det er ikke så unaturlig det. Det hender jo også at man har idioter til leger som nekter å ta en alvorlig eller sende videre til spesialist. Da er det greit å lufte "hysteriet" sitt et sted og få støtte og dermed mot til å søke hjelp annet sted. De fleste av oss som svarer her inne er vel ikke leger, men jeg har enda til gode å se en tråd med et spørsmål vedrørende helsetilstand der ikke mer eller mindre samtlige har rådet til å gå til lege. Er det så negativt?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Kan jo hende det er noen leger her også da.... tror fks at tentacle er lege eller holder på å bli. Dette er det ingen som vet noe om. Jeg synes det er forkastelig å svare på "legespr" under brukernavn nettopp fordi dette kan gi en falsk autoritet. Så mye som tentacle er på nettet så tror jeg heller det er en arbeidsledig person...
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Leser her på forumet at noen spør om "alt", og noen av spørsmålene synes jeg virkelig passer bedre å spørre en lege om som tross alt kan faget sitt. Spør man virkelig seriøst på ett nettsted om slike ting? Helt enig, ganske sjokkerende at de tillater denne type henvendelser her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå