Gjest Mzfire Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 http://www.start.no/quiz/2003/02/13-6440.html Ta denne testen
Gjest Mzfire Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. Det var koselig da, men jeg ble ikke overrasket
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 Det eneste som gjenstår for oss er å få tak i separasjonspapirene og ordne bidragene ! :o
Gjest Kira Skrevet 11. mars 2003 #4 Skrevet 11. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. 8)
RoadQueen Skrevet 11. mars 2003 #5 Skrevet 11. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. Ikke noe sjokk akkurat - men det lover jo godt for bryllupsplanene - som om jeg noengang tviler på at ikke det skal vare livet ut.
Kreps Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Grei match Det er tydelig at dere liker hverandre, men er det nok? Hva vil du egentlig med kjæresten din? Små konflikter kan løses, og det kan dere klare hvis dere vil. Fokuser på positive ting ved forholdet deres, og la være med å blåse opp små konflikter hvis du fortsatt er interessert i å beholde kjæresten. :-?
Midnattsol Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 Passer dere sammen? God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. Men det kunne jeg ha fortalt dere uansett.
Arwen Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Passer dere sammen? God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg.
Ruby Skrevet 11. mars 2003 #9 Skrevet 11. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. Visste jeg vel, han er min beste venn, kunne aldri tenke meg et liv uten ham!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. mars 2003 #10 Skrevet 12. mars 2003 Full pott her og.. men vi er dessverre ikke kjærester lenger :cry:
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #12 Skrevet 12. mars 2003 "God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg." Denne likte jeg
koldbruna Skrevet 12. mars 2003 #13 Skrevet 12. mars 2003 Grei match Det er tydelig at dere liker hverandre, men er det nok? Hva vil du egentlig med kjæresten din? Små konflikter kan løses, og det kan dere klare hvis dere vil. Fokuser på positive ting ved forholdet deres, og la være med å blåse opp små konflikter hvis du fortsatt er interessert i å beholde kjæresten Ehhhhh vet ikke om jeg likte dette her jeg da...men det var jo bare en test da. :cry: koldbruna
starie Skrevet 12. mars 2003 #14 Skrevet 12. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg.
Skusla Skrevet 15. mars 2003 #15 Skrevet 15. mars 2003 God match! Heldiggris. Du har et forhold mange kan misunne deg. I tillegg til forelskelsen, er et vennskapet grunnleggende for at forholdet skal være tilfredsstillende for dere begge. Og det har dere! Fortsetter dere med å gi hverandre nok rom til å utvikle dere både sammen og hver for dere, har dette forholdet virkelig mye å gi deg. Å dette var oppløftende og koselig..... :D Takk til deg mzfire for godt tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå