kitekatt Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 http://www.skopunkten.com/images_shoes/215540.jpg De er sånn gråsvart litt metallic i fargen. Trenger noen lave enkle til å ha på jobb (les: gode å gå i) prøvde de og de var helt ok på foten. Er bare litt usikker på om jeg synes de er ok, eller litt harry.....
Adonia Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 jeg har de i beige, og de syns jeg er fine ikke for høye for meg å gå med heller
kitekatt Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 (endret) jeg har de i beige, og de syns jeg er fine ikke for høye for meg å gå med heller hmmm...kanskje de var finere i beige, ja....http://www.skopunkten.com/images_shoes/215539.jpg *tenke* Hva synes dere? Til dressbukser, skjørt, capribukser o.l... En ting til....masse sko er i metallic i år...er ikke det egentlig litt harry? Er ikke helt fortrolig enda... Endret 5. juni 2007 av kitekatt
kitekatt Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Og hva synes dere om disse da? til skjørt... http://www.skopunkten.com/images_shoes/215573.jpg
tuji Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Likte det andre paret best. Synes ikke det første var harry, men heller ikke noe særlig fine.
Deidre Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg likte også det andre paret best, men skal man kunne kle de er det en forutsetning at man er forholdsvis lang og har slanke legger og ankler. Om man har litt tykke legger vil disse skoene bare forsterke det.
snooops Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Liker de første best, i begge farger. Synes de andre var direkte stygge. Sorry.
kitekatt Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2007 off, det er jaggu ikke lett å finne lave fine sommersko Heldigvis har jeg slanke legger, tenkte og på den remmen på det andre paret, men tror det går helt greit. Må ha noe som er ok å gå i en hel dag på jobb, har en bråta med andre sko med høye hæler. dessuten liker jeg ikke høye hæler til litt videre capribukser i lin og de har jeg endel av. Tenkte på ballerinas, men finner ingen jeg liker Det er også småkonservativ kleskode på jobb, så tøysko utgår liksom litt, så sant det ikke var noen veldig enkle nette ballerinas i tøy, helst svarte. Liker ikke de med strikk rundt, de som liksom bøyer seg oppover når man ikke har de på. æsj, jeg sliter, har så kresne føtter..
øyenstikker Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 jeg likte det andre paret best. Jeg ville heller lett litt etter noen ballerina sko jeg da... men jeg vet fine ballerinasko er vanskelig å finne..lette lenge før jeg fant noen i fjor.. Men jeg så et par dødslekre ballerinasko i rød lakk på kapphal. De var kule. Men jeg liker at skoene skiller seg litt ut hvis resten av antrekket er konservativt da.. hadde maange sko på kapphal nå...mest flate sko...så ta en tur å se
~white lady~ Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 off, det er jaggu ikke lett å finne lave fine sommersko Heldigvis har jeg slanke legger, tenkte og på den remmen på det andre paret, men tror det går helt greit. Må ha noe som er ok å gå i en hel dag på jobb, har en bråta med andre sko med høye hæler. dessuten liker jeg ikke høye hæler til litt videre capribukser i lin og de har jeg endel av. Tenkte på ballerinas, men finner ingen jeg liker Det er også småkonservativ kleskode på jobb, så tøysko utgår liksom litt, så sant det ikke var noen veldig enkle nette ballerinas i tøy, helst svarte. Liker ikke de med strikk rundt, de som liksom bøyer seg oppover når man ikke har de på. æsj, jeg sliter, har så kresne føtter.. Jeg har sånne ballerina sko! De er kjempefine, fått mange kommentarer. Merket er Vagabond, de er svarte, er i tøy og har ikke en sånn strikk over vristen, eller strikk rundt som du skriver- som er fryktelig ubehagelig- men ei rem som du fester rundt ankelen, og så regulerer du hvor stramt du vil ha det selv. Er kjempefornøyd med de, veldig gode å gå i. Og jeg har også brukt de på jobb. ( Vi må også ha konservative svarte/grå sko) Jeg kjøpte mine på en ganske ny skobutikk ca midt på Karl Johan, rett ved siden av Din Sko. Tror den het "Nilsen", eller noe lignende. Du ser den uansett hvis du setter kursen mot Din Sko, den ligger rett ved siden av.
Gjest itla Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har disse ballerinaskoene fra Maloix, og de kan absolutt anbefales som jobbsko. Utrolig behagelige å gå i pga god og myk gummisåle. Også synes jeg de er veldig pene og klassiske også... Men det kan jo andre mene noe annet om, såklart.
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Likte det andre paret. Ingen av dem var harry, men de første var ikke helt min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå