Gjest Gjest_tone040807_* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 http://www.thebridesbouquet.com/Blue.asp sjekk denne hjemmesiden... er det noen av dere som har noen meninger eller erfaringer med falske blomster i brudebuketter???? Ser det innmari falske ut ? Er ikke så innmari nøye, dessuten har vi mørkeblå og hvitt som farge i bryllupet...hadde vært sååå kult med mørkeblå blomster..
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Har ingen erfaring. Men den største bekymringen jeg ville hatt er frakten. Hvordan ser de ut når de kommer til postkontoret i Norge?
Gjest Gjest_tone040807_* Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 du har rett i det...men ser at de koster kun 200 kr... vet ikke hvor my frakten blir da... hadde jo gått ann å forsøkt bare for å se.... jeg er i utgangspunktet mest bekymret for at de ser for falske ut...hvis dere skjønner....
øyenstikker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hvis de koster 200 kr, ville jeg bare bestillt å sett hvordan de var. ellers farger de jo nelliker i alle v erdens farger. jeg fikk en bukett som hadde turkise nelliker til bursdag en gang. (ekte blomster altså) Så du kan høre i en blomsterbutikk om de kan få til mørk blå. har sett mange nydelige tette buketter med nelliker.
090607 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg fikk helt angst... Det er mange fine buketter hvor du kan kombinere hvitt og blått også, som her: http://www.svartbrud.se/Galleri.asp?cat=2&...&BrudID=153 Eller blå med grønt http://www.svartbrud.se/Galleri.asp?cat=2&...&BrudID=141
Gjest antifake Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Falskt er ikke fint. Uansett om det ser ekte ut eller ikke.
Floja Felíz Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Vi skal også ha blå blomster, så jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i blå blomster som holder seg relativt godt hele dagen. Jeg ville likevel ikke hatt falske blomster, men jeg ser egentlig ikke problemet med det dersom de ser ekte ut og du liker dem. For 200 kroner er jeg enig i at du bare kan prøve.
*Emma* Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk og ville aldri kjøpt fake - med mindre jeg hadde sett dem "live" og visste at de ikke så fake ut. Jeg syns også de så veldig fake ut på bildene.....men det kan jo hende de er fine IRL
kathrine79 Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ville ikke hatt plast på en sånn dag, men er generell motstander av plastblomster. sjekk denne tråden, blå bukett. Kanskje "Netten" kan gi den noen tips om hvor hun fikk tak i de blåe blomstene. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=4565997
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ville bestillt de blå og sett hvordan de ser ut. Hvis de ser OK ut kan du jo prøve å blande de med ekte blomster i hvitt (og grønt osv.)
Titta Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har vært i et bryllup hvor bruden hadde falsk bukett. Den var forsåvidt fin nok den, men helt tydelig falsk. Ville aldri valgt en slik løsning selv. Buketten ble noe som trakk antrekket litt ned i steden for å heve det. Men så klart, om det bare koster 200,- kan du jo alltids bestille og se hvordan de ser ut, er jo ikke store kapitalen. At du liker buketten selv er jo det viktigste. Bruden jeg kjenner synes det er kjekt at buketten hennes kommer til å være like fin alltid.
Betsy Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Uansett hvor fine de falske blomstene hadde sett ut, ville jeg aldri hatt noe annet enn ekte på en slik dag.
venus* Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tenker at blomster bør være ekte. Eventuelt så må de være så falske at det ikke er tvil om at de er falske. Jeg har aldri sett noe slikt i Norge, men I New York så var det en butikk som solgte silkeblomster. Og de var IKKE som plastblomster her i landet. Noen slike blomster kunne kanskje vært fint i blanding med ekte blomster. Ville nok unngått kun falske blomster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå