Gjest Gjestemor Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en epilator. Har aldri prøvd det før, men etter å ha lest link i annen tråd om hårfjerning her har jeg fått lyst til å prøve. Nå barberer jeg legger og armhuler, mens jeg vokser bikinilinjen, fordi jeg ikke orker skjeggstubber der. Hvordan er epilator i forhold til voks med tanke på smerte og holdbarhet? Er det vanskelig/tidkrevende å bruke den? Håper noen gidder å svare meg!
Deidre Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Har du forsøkt voksbehandling hos profesjonelle? Det vil jeg anbefale på det varmeste. Har du først fått voksbehandling i salong vil du aldri mer ha noe annet!
venus* Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Har du forsøkt voksbehandling hos profesjonelle? Det vil jeg anbefale på det varmeste. Har du først fått voksbehandling i salong vil du aldri mer ha noe annet! Har forsøkt, og takke meg til voks eller epilator selv. Den største fordelen med epilator er at man kan tå hårene i alle vekstfaser. Blir litt slitsomt (og dyrt) å vokse seg hver uke, da noen hår alltid vil komme frem etterhvert. Til TS, epilator kan være litt vondere enn voks, da det går saktere enn voks. Jeg synes ikke epilator er vondt på legger, men under armene og bikinilinjen er et sant helvete.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Har forsøkt, og takke meg til voks eller epilator selv. Den største fordelen med epilator er at man kan tå hårene i alle vekstfaser. Blir litt slitsomt (og dyrt) å vokse seg hver uke, da noen hår alltid vil komme frem etterhvert. Til TS, epilator kan være litt vondere enn voks, da det går saktere enn voks. Jeg synes ikke epilator er vondt på legger, men under armene og bikinilinjen er et sant helvete.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg lurer på om det bare er jeg som får små prikker langs bikinilinjen når jeg shaver der. også lurte jeg på om dere har noen gode råd for fjerning av hår der nede?
Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har nettopp kjøpt epilator for første gang, og ærlig talt, hvor lav smerteterskel har folk? Joda, det er vondt, men "jævlige, uutholdelige" smerter kan jeg ikke si det er. Omtrent som en tatovering, kanskje...? Dessuten var det kjempe forskjell bare på første og andre gang jeg gjorde det, andre gangen var det bare litt ubehagelig. For meg fungerer epilatoren utrolig bra til armhulene, men på leggene får jeg inngrodde hår samme hvor mye jeg peeler, så tror jeg får gå tilbake til barbering (voksing er egentlig best, men det ser så jævlig ut mens man venter på at hårene skal bli lange nok til å vokse på nytt...) Har ikke forsøkt bikinilinjen ennå...
taliee Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Hvilke epilatorer er best da? Fikk lyst til å prøve jeg å!
lillesky Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har Braun Silk-Epil, og synes den er veldig effektiv. Første gangen gjorde det litt vondt (jeg har lav smerteterskel, ja), men ble veldig fort vant til nappingen. Fikk røde prikker etterpå, tok på aloe vera, også var de borte dagen etter. Så det kan lønne seg å epilere på kvelden før man legger seg. Foreløpig har jeg bare brukt epilatoren på leggene, men vil bruke den under armhulene og bikinilinjen også.
Gjest Gjest_amanda_* Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 har også braun silk-epil, fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå