Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror fokuset på seksualitet kommer av samfunnet. De som får noe er de som skriker høyest, slik at de som ikke er kommet til det stadiet blir fremstilt som freaks. Men jeg mener absolutt at det ikke er noe galt i å være jomfru, og synes at du skal være stolt av det. Det betyr at du ikke har hatt sex bare for sexens skyld. Synes du ikke skal la tanken om at du ikke har hatt sex hemme deg og få deg selv til å tro at det er noe merkelig ved deg. Jeg er sikker på at det er mange jenter som liker sjenerte som deg. Som en nevnte ovenfor her, jenter som avviser andre gutter selvom de bare er hyggelige er ikke noe å samle på. De finner nok sin likemann engang. Jeg kan love deg at det er mange sjenerte jenter der ute som venter på at en god gutt skal ta kontakt med dem. Vi jenter har en tendens til å jakte mindre enn guttene vet du! Ha det i bakhodet og ta på selvtilliten din, smil, snakk og du vil fort motta noen signaler som er høyst fordelsaktig for deg. Smiling og åpenhet er kanskje det viktigste... hvis du møter en jente med sure miner tror hun i alle fall at du ikke er interessert. Du trenger ikke å flørte hemningsløs, hehe, men vær vennlig i fremgangsmåten. Lykke til, shy boy!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #22 Skrevet 7. juni 2007 1. Ha ha ha. Jeg er snart 33 og har aldri pult og aldri hatt kjæreste. Og du tror *du* er unormal *fnis*. 2. Heng ut på kvinneguiden, les og diskutér, så vet du snart (dvs om noen år) mer om kvinner enn de vet om seg selv. Det har jeg gjort. Mulig jeg er litt slem nå, men ser du ironien her? Hvis jeg var ute etter å få pult, ville jeg ikke akkurat sittet foran datamaskinen og diskutert på kvinneguiden.
Cognizance Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Hvis jeg var ute etter å få pult, ville jeg ikke akkurat sittet foran datamaskinen og diskutert på kvinneguiden. Tror ikke du forstår helt problemstillinga her. Hvis man er hjelpesløs i forhold til kvinner, hjelper det ikke å (bare) oppsøke kvinner. Å følge oversimplifiserte råd som "få mer selvtillit" eller "prat mer med jenter" gir like stor mening som å be en som er deprimert tenke positivt. Nei, problemet sitter inne i hodet, og for å løse det, trengs introspeksjon og økt kunnskap om virkeligheten. Til begge deler kan dette forumet være hjelpsomt.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #24 Skrevet 8. juni 2007 Nei, problemet sitter inne i hodet, og for å løse det, trengs introspeksjon og økt kunnskap om virkeligheten. Til begge deler kan dette forumet være hjelpsomt. Av og til får jeg et inntrykk at det er en del av problemet. Enkelte er for bevisste på at problemene sitter inne i hodet. Dermed tenker man, vurderer og analyserer man det meste ihjel. For meg hjalp det å lære å slappe av og bli mer komfortabel. I det minste som første steg.
Cognizance Skrevet 8. juni 2007 #25 Skrevet 8. juni 2007 Av og til får jeg et inntrykk at det er en del av problemet....For meg hjalp det å lære å slappe av og bli mer komfortabel. I det minste som første steg. Hmm ja godt poeng - blir man for problemorientert ser man bare årsaker til hvorfor ting er nødt til å være slik det er nå. Jeg arbeider best med meg selv ved å gruble og teoretisere, men ja det er klart for mange andre kan det være bedre med en mer direkte framgangsmåte.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #26 Skrevet 8. juni 2007 Av og til får jeg et inntrykk at det er en del av problemet. Enkelte er for bevisste på at problemene sitter inne i hodet. Dermed tenker man, vurderer og analyserer man det meste ihjel. For meg hjalp det å lære å slappe av og bli mer komfortabel. I det minste som første steg. Kort sagt = gi faen. Det er vi menn ganske gode til, gjelder bare å kanalisere dette over til damerelasjonsfeltet..
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #27 Skrevet 10. juni 2007 22 år å aldri knullt.. då hadde eg hyrt meg ei prostituerte, nå ev 22 hadde eg jaffal hatt sex me 25 stk, nå e eg 26 å har ingen anelse om hvor mange...hehe.. litt skryte innlegg.. men lov det av å te.. hilsen randaberg mann
Gjest J-G23 Skrevet 10. juni 2007 #28 Skrevet 10. juni 2007 Prostituerte ja, er vel eneste håpet noen av oss har for å få noe som helst fysisk kontakt utover en klem. Litt trist om man ender opp med å ta den utveien, men det finnes langt værre skjebner antar jeg. Trådstarter: I samme situasjon, så ikke rette karen til å gi råd. Men ville bare si at jeg håper ting ordner seg for deg.
Cognizance Skrevet 11. juni 2007 #29 Skrevet 11. juni 2007 Gaysir.no > å gå til prostituerte sier nå jeg. For øvrig har jeg nettopp begynt å lese ei skikkelig bra selvhjelpsbok som er veldig relevant for akkurat dette, og som foreslår fornuftige dyptgående endringer i selvet til noe bedre, istedet for å lære seg manipulasjonsteknikker a la "the game": "Dare to connect" av Susan Jeffers. Kjøpt via play.com for 6 pund inkl porto
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juni 2007 #30 Skrevet 11. juni 2007 22 år å aldri knullt.. då hadde eg hyrt meg ei prostituerte, nå ev 22 hadde eg jaffal hatt sex me 25 stk, nå e eg 26 å har ingen anelse om hvor mange...hehe.. litt skryte innlegg.. men lov det av å te.. hilsen randaberg mann Huff er skikkelig turn off med menn som har hatt mange sexualpartnere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå