Gjest gutt22 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Ja, emnetittelen sier vel det meste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik; føler meg ganske unormal, og har vel gått glipp av mange års moro som andre ungdommer har vært med på. Tenker da på sex, fyll og annet gøy. Mitt hovedproblem er at jeg er temmelig sjenert, spesielt sammen med jenter. Dette er noe jeg hater, og er hovedgrunnen til at jeg aldri hatt sex. Men det er nok ikke bare det. Jeg er litt usikker på andre områder også. Spesielt ang. jenter. Jeg har aldri helt skjønt hvordan dere tenker. Synes mange av dere virker veldig kompliserte å forstå seg på, og du hører jo stadig vekk om norske jenter som krever at mannen skal prestere skikkelig i senga, ellers finner hun seg en annen. Synes mange virker en smule egosentriske, da alt liksom skal handle om dem selv. Dette gjør meg forferdelig usikker, og en grunn til at jeg er litt forsiktig når jeg er sammen med jenter. Jeg har nemlig blitt brent før. Så jeg vet jo hva mitt problem er. Men jeg er litt redd for jenter, på en måte. Mange jenter kan være bitchy og sårende. Ja, faktisk. Selv om jeg ikke har gjort det (er ikke helt typen), så har jeg hørt om flere som har sjekket opp jenter på byen med å spanderer en drink på dem, og blir regelrett latterliggjort eller blir avvist som som om de skulle være luft. Jeg hadde skjønt dem om gutten/mannen oppførte seg som en slesk idiot, men det er ikke tilfellet. De fleste har oppført seg veldig ålreit og hyggelig, og likevel blitt latterliggjort med sin "hva er det DU tror du er for noe? Du fortjener ikke meg"-attitude, som jeg synes er helt usmakelig. Jaja. Dette ble jo helt rotete, men jeg ville bare få fram noen av mine synspunkter også. La meg bare poengtere at dette aldeles ikke gjelder alle jenter. Sånn, da var det sagt, så slipper jeg å bli anklaget for å være generaliserende langt inn i evigheteten. Er uansett veldig kåt for tiden (hvem er vel ikke det med det været vi har nå?), og lysten på sex er vel større enn noensinne. Hvordan burde man gå frem for å sjarmere en jente i senk? Si hva dere liker!
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ble sjarmert av mannen min nettopp på grunn av at han var litt sjenert og uerfaren. Så det er iallefall noe som tenner meg!
Cognizance Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 1. Ha ha ha. Jeg er snart 33 og har aldri pult og aldri hatt kjæreste. Og du tror *du* er unormal *fnis*. 2. Heng ut på kvinneguiden, les og diskutér, så vet du snart (dvs om noen år) mer om kvinner enn de vet om seg selv. Det har jeg gjordt. 3. Du har mye rett om det du skriver om jenter. Dette er de jentene du IKKE vil være sammen med. Heldigvis er ikke alle slik, kansje de aller fleste.
Gjest Pax Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ble sjarmert av mannen min nettopp på grunn av at han var litt sjenert og uerfaren. Så det er iallefall noe som tenner meg! Jeg tenker også slik.
Gjest El Patron Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 (endret) -- Endret 8. juli 2007 av El Patron
Cognizance Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Som kluless usikker mann på utkikk etter sex finnes i praksis bare to alternativer: eskorte.net eller gaysir.no. Endret 5. juni 2007 av Cognizance
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja, emnetittelen sier vel det meste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik; føler meg ganske unormal, og har vel gått glipp av mange års moro som andre ungdommer har vært med på. Tenker da på sex, fyll og annet gøy. Mitt hovedproblem er at jeg er temmelig sjenert, spesielt sammen med jenter. Dette er noe jeg hater, og er hovedgrunnen til at jeg aldri hatt sex. Men det er nok ikke bare det. Jeg er litt usikker på andre områder også. Spesielt ang. jenter. Jeg har aldri helt skjønt hvordan dere tenker. Synes mange av dere virker veldig kompliserte å forstå seg på, og du hører jo stadig vekk om norske jenter som krever at mannen skal prestere skikkelig i senga, ellers finner hun seg en annen. Synes mange virker en smule egosentriske, da alt liksom skal handle om dem selv. Dette gjør meg forferdelig usikker, og en grunn til at jeg er litt forsiktig når jeg er sammen med jenter. Jeg har nemlig blitt brent før. Så jeg vet jo hva mitt problem er. Men jeg er litt redd for jenter, på en måte. Mange jenter kan være bitchy og sårende. Ja, faktisk. Selv om jeg ikke har gjort det (er ikke helt typen), så har jeg hørt om flere som har sjekket opp jenter på byen med å spanderer en drink på dem, og blir regelrett latterliggjort eller blir avvist som som om de skulle være luft. Jeg hadde skjønt dem om gutten/mannen oppførte seg som en slesk idiot, men det er ikke tilfellet. De fleste har oppført seg veldig ålreit og hyggelig, og likevel blitt latterliggjort med sin "hva er det DU tror du er for noe? Du fortjener ikke meg"-attitude, som jeg synes er helt usmakelig. Jaja. Dette ble jo helt rotete, men jeg ville bare få fram noen av mine synspunkter også. La meg bare poengtere at dette aldeles ikke gjelder alle jenter. Sånn, da var det sagt, så slipper jeg å bli anklaget for å være generaliserende langt inn i evigheteten. Er uansett veldig kåt for tiden (hvem er vel ikke det med det været vi har nå?), og lysten på sex er vel større enn noensinne. Hvordan burde man gå frem for å sjarmere en jente i senk? Si hva dere liker! Du er bare 22. Det er ingen alder. For hver sjenerte gutt finner du en like sjenert jente. Kanskje titte litt ekstra på de som ikke gjør så mye ut av seg? ikke stirr deg blind på de populære jentene som får gutter etter seg...
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Hei du Jeg tror det lureste du kan gjøre er å bli fornøyd med deg selv. Min erfaring er at jo mer fornøyd og stolt jeg blir over meg selv og den jeg er, jo mindre sjenert blir jeg. Dessuten er det sikkert en ide å bli kjent med noen jenter som du deler en interesse med og som du kan omgås på et vennskapelig nivå. Å måle "normale" jenter ut fra "heksene" på byen er en tabbe (ja, jeg så at du mente du ikke var generaliserende). Husk også å utfordre deg selv litt ved å gjøre handlinger du egentlig ikke tør utføre. Mestringsfølelsen etterpå er herlig. Når det gjelder at du er jomfru så må du bare slappe av. Jeg debuterte selv som 25-åring og har ikke angret en dag på at jeg ventet på en jeg er glad i og som er glad i meg. Da alt kom til alt så betød det ingenting at jeg var jomfru. Alt som betød noe var å gjøre gode ting for hverandre. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 1. Ha ha ha. Jeg er snart 33 og har aldri pult og aldri hatt kjæreste. Og du tror *du* er unormal *fnis*. ..og jeg er 34, og i samme situasjon. 22 er ingenting.. Man burde ikke bli bekymret før etter 30 ihvertfall, noe jeg er, såklart..
Gjest überhorny Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor får dere ikke tak i damer? Bare å chatte litt, så kommer tilbudene rekende.
Cognizance Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Man burde ikke bli bekymret før etter 30 ihvertfall, noe jeg er, såklart.. Jeg mener man ikke burde bekymre seg. Punktum. Bekymringer om hva kvinner tror om en er jo noe av opphavet til situasjonen, ytterligere bekymringer vil neppe bedre situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor får dere ikke tak i damer? Bare å chatte litt, så kommer tilbudene rekende. Fordi før eller siden dukker spørmålet opp om tidligere erfaringer, svarer man ærlig på det spørsmålet (ingen erfaringer whatsoever) forsvinner mesteparten fort som fy. Når man vet dette, hva er vitsen med å starte å chatte i det hele tatt.. ?
Cognizance Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor får dere ikke tak i damer? Bare å chatte litt, så kommer tilbudene rekende. Hu, hvilken chattekanal er det du sikter til?
Gjest Peachbud Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Gjennomsnittsalderen for seksuell debut for menn er 18 år i Norge. Det vil si at mange debuterer etter det. Tror ikke det er uvanlig å være 22 år gammel mann og jomfru. Har heller ikke inntrykk av at kvinner flest er så opptatt av at menn skal prestere voldsomt i senga. Mannen er viktigere enn sexen i seg selv. Dessuten kan sexlivet utvikles og endres. Hva du skal gjøre for å sjarmere en jente? Være hyggelig, vise interesse, vise at du liker henne og finner henne fin og vakker.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Bare få på selvtilliten kompis, foir den har du all grunn til å ha.
Gjest Peachbud Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Fordi før eller siden dukker spørmålet opp om tidligere erfaringer, svarer man ærlig på det spørsmålet (ingen erfaringer whatsoever) forsvinner mesteparten fort som fy. Når man vet dette, hva er vitsen med å starte å chatte i det hele tatt.. ? Tror mange jenter som selv er jomfru, særlig religiøse for å være litt generaliserende, vil se det som et pluss at du er jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Tror mange jenter som selv er jomfru, særlig religiøse for å være litt generaliserende, vil se det som et pluss at du er jomfru. Bare det at; når man er hardbarka ateist er kristne damer litt irriterende.. ..får sikkert mye cred for "sivilstand", men på "feil" grunnlag på en måte. Akkja, skal ikke være lett.
Liskat Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjenner flere, både gutter og jenter, i første delen av 20-årene som er jomfruer, så det er nok helt normalt.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 hva så om du er jomfru. Det er jo bare idioter som vil bry seg om det.
Gjest Peachbud Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Bare det at; når man er hardbarka ateist er kristne damer litt irriterende.. ..får sikkert mye cred for "sivilstand", men på "feil" grunnlag på en måte. Akkja, skal ikke være lett. Ikke vær så generaliserende da. Jeg er ikke kristen selv, men forloveden min er det. Det er ikke noe problem, og slett ikke irriterende. Vi diskuterer i grunnen aldri religion.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå