BrudBergen Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er ute etter gode forslag til to ukers bryllupsferie i månedsskiftet oktober/november. Vil til en varm plass. Tenkt på reisemål som Mauritsius, Maldivene og Thailand f.eks. Noen som har gode tips?
øyenstikker Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vi skal sannsynlig reise til Thailand på bryllupsreise. Bo i bungalow :rødme: Men hvis jeg hadde mye penger, ville jeg reist på cruise i karibien..... men det får bli en annen gang for oss
GlamCat Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vi var på Seyshellene på bryllupsreise:) Det var fantastisk! Ellers Maldivene er osgå et godt valg. Og ikke minst Thailand! Hvis du skriver akkurat hva er dere ute etter så kan man anbefale noe mer:)
gard Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hei Thailand er deiling men husk på regntiden. Se på www.weatherbase.com for å se værstatistikk for de forskjellige plassene i Thailand. Det sies at været er bedre på Samui siden og opp mot Hua Hin sammenlignet med Phuket siden i regntiden. Men Thailand er herlig selv i regntiden...her er reisebrevet fra da jeg og kona var der for et par år siden: http://gardkarlsen.com/thailand2002.htm Maldivene er også fantastisk...hva med å kombinere det med Dubai? Her er mitt reisebrev fra Maldivene: http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Det er den mest perfekte strand destinasjonen jeg har vært på. Lykke til med planleggingen :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Mauritius!!! Vi var det i april og det var helt fantastisk. Var på et nydelig hotell nord-øst som heter Legends. Utrolig mye god mat og veldig hyggelige mennesker.
BrudBergen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Har sett annonse fra Paradisreiser til Mauritius. Tilbud på bryllupsreise til hotell Legends som du har vært på. Det virker veldig aktuelt for oss også! 11 dager koster fra 18.990kr. 6500 kr ekstra for all inclusive. Vil du anbefale all inclusive? Har stedet andre spennende ting å by på enn vakre strender?
BrudBergen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Takk for gode tips! Har vært tre uker i Thailand tidligere, så kan først og fremst tenke meg et nytt land. Thailand er riktignok mye billigere enn de andre alternativene. Maldivene kombinert med Dubai virker og spennende.
evilla Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Vi skal på bryllupsreise til Sør Afrika i november..
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 St Lucia i karibien Men hvis jeg hadde mye penger, ville jeg reist på cruise i karibien..... Karibien er nydelig! Men husk at det er orkansesong på høsten som kan vare fra august til oktober/november Ellers er Zanzibar flott!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå