Gjest Sunshine! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Vi har alle de dårlige dagene. Særlig nå når sola titter fram, bleik dvask hud, hårfargingskille,flatt hår osv osv.. Vel! Ta en titt på rompa til for eks Britney Spears og smil litt! Jeg gjør ikke dette for å henge ut kjendiser, men synes det er litt greit å vise noe som ikke er retusjert i ny og ne! Vi har alle vårt...
Amalie_85 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Smilte ikke av det jeg. Selv om det ikke var uthengning, jeg har da sånn selv så jeg vil da ikke unne å ha noen andre å ha det sånn når jeg plages med det selv! Kanskje vi må putte inn et bilde av noe søtt noe http://www.petafoo.com/files/images/funny-...ens.preview.jpg
Rexina Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Nei, men er 5 ganger så stor, og med appelsinhud. Det er normalt, ikke morsomt:P
Gjest lillebøll Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Ganske deilig å tenke på at jeg har kjendisrumpe
Gjest Alou Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Vurderte å legge det som bakgrunnsbilde, men nei...
~white lady~ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, utrolig bra.... Jeg har sett lignende bilder før, av Britney med kviser både her og der, dårlige hårdager osv. Overraska er jeg ikke, hun er jo et menneske hun også, og de "offentlige" bildene og musikkvideoene får seg nok en runde gjennom photoshop for litt retusjering. I tillegg så blir kroppen faktisk sminka før de blir filmet/tatt bilde av, med selvbruningsspray på strategiske steder, highlighter osv osv. Ligger helt sikkert noe lignende ute på Youtube!
Gjest StockDama Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har bedre rumpe en britney! AWESOME!
Gjest rar utlogget Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 min ser verre ut, dessverre. og jeg er 16 år! og relativt skinny. må faen meg begynne å trene! begynner i morgen. :D seriøst!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Det der gjorde faktisk at jeg følte meg litt bedre.
Ce'Nedra Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Synes det var godt å se jeg.. Ikke fordi jeg ikke unner andre å ha en bedre rumpe, men fordi det er ålreit å se at alt ikke er slik det ser ut på TV, at det faktisk er ganske uoppnåelig fordi det ikke er ekte!
Amalie_85 Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Og hvem sier at det er Britney? Jeg ser ikke ansiktet hennes og kan ikke kjenne henne igjen!
Gjest Alyx Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Og hvem sier at det er Britney? Jeg ser ikke ansiktet hennes og kan ikke kjenne henne igjen! Duuu.. Den rompa er ikke til å ta feil av, selvfølgelig er det henne!
Gjest DyneTryne Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Og hvem sier at det er Britney? Dette bildet? http://thesuperficial.com/2007/06/04/britney-spears-ass.jpg
Hobgoblin Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har bedre rumpe en britney! AWESOME! Min tanke også. Føler meg litt bedre, men også litt slemmere.
Helen Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Smilte ikke av det jeg. Selv om det ikke var uthengning, jeg har da sånn selv så jeg vil da ikke unne å ha noen andre å ha det sånn når jeg plages med det selv! Kanskje vi må putte inn et bilde av noe søtt noe http://www.petafoo.com/files/images/funny-...ens.preview.jpg :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå