Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Leter etter et ord til en kryssordløsning, og tenkete at å sette inn ordet med for eksempel sykkelp?ump? eller sykkelp*ump* måtte gå. Men det ser ikke ut til å stemme. Er det et annet tegn som kan brukes, eller går ikke dette i det hele tatt?
Malama Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Går nok ikke... http://www.google.no/intl/no/help/basics.html Sitat: Grunnstammesøk For å gi mest mulig nøyaktige resultater bruker ikke Google "stemming" og støtter ikke bruk av jokertegn. Med andre ord så søker Google etter nøyaktig de ordene du skriver inn i søkeboksen. Et søk etter "googl" eller "googl*" vil ikke inkludere "googler" eller "googlin". Bruk flere former dersom du er i tvil, f.eks. "festival" og "festivalen". Det er nok andre måter å søke på ting som egner seg bedre til kryssord enn google
*Butterfly* Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Dette har ikke noe med Google å gjøre, men har du prøvd Kryssordhjelperen?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Går nok ikke... http://www.google.no/intl/no/help/basics.html Sitat: Grunnstammesøk For å gi mest mulig nøyaktige resultater bruker ikke Google "stemming" og støtter ikke bruk av jokertegn. Med andre ord så søker Google etter nøyaktig de ordene du skriver inn i søkeboksen. Et søk etter "googl" eller "googl*" vil ikke inkludere "googler" eller "googlin". Bruk flere former dersom du er i tvil, f.eks. "festival" og "festivalen". Det er nok andre måter å søke på ting som egner seg bedre til kryssord enn google Takk skal du ha. Hadde en mistanke om det, men jeg var ikke 110 % sikker på at jeg forstod det rett, og at det ikke var en elelr annen omvei.
Pail Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville med gang sagt at du skal skrive sykkelpumpe i kryssordet ditt, men du har noen ruter til overs ser jeg?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Dette har ikke noe med Google å gjøre, men har du prøvd Kryssordhjelperen? Herremoses og grønne kattunger! Der var jo ORDET! :-D Den der kommer til å bli flittig brukt :-D
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville med gang sagt at du skal skrive sykkelpumpe i kryssordet ditt, men du har noen ruter til overs ser jeg? Var bare et eksempelord Fant ikke lappen hvor jeg hadde oppnotert ordet, og husket ikke det ikke helt presist i farten
Pail Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Herremoses og grønne kattunger! Der var jo ORDET! :-D Den der kommer til å bli flittig brukt :-D Var det sykkelprumpe??? :klø:
Pail Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Var bare et eksempelord Fant ikke lappen hvor jeg hadde oppnotert ordet, og husket ikke det ikke helt presist i farten Ååååå...hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 For de som lurer var det som stod på lappen: Her og der ?as?im Og ? bokstavene var ikke mulig å finne ved hjelp av kryssende ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå