Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Forelska
Skrevet

Jeg har hatt kjæreste i omtrent 4 måneder, og vi har akkurat begynt å si at vi elsker hverandre. Eller, rettere sagt, vi har bare sagt det til hverandre et par ganger nå nylig. Jeg føler at det er riktig, siden jeg er uendelig mye mer glad i han enn de fleste andre. Likevel blir det fremdeles mye "kjempeglad i deg", det er liksom lettere å si.

Når begynte dere som er i et forhold å si de "magiske ordene"? Hvor ofte? Og hva legger dere i det?

Bare et interessant spørsmål, fordi jeg følte at ordene satt helt fast i halsen min og hjertet mitt begynte å banke i et ekstremt tempo første gangen jeg sa det til kjæresten min. Det er jo bare ord, but still. Er visst ord med stor betydning, i alle fall for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi sier det sjelden. Ikke fordi vi ikke elsker hverandre, men fordi det ikke faller oss naturlig å si det ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Sier det hver gang vi tenker det tror jeg, og det blir noen ganger i løpet av dagen som regel.

Har vært sammen i 10 år, hvis det har noen betydning.

Gjest Gjest
Skrevet
Sier det hver gang vi tenker det tror jeg, og det blir noen ganger i løpet av dagen som regel.

Har vært sammen i 10 år, hvis det har noen betydning.

Hvis jeg skulle hørt frwa min kjære mange ganger for dagen, så hadde ordene mistet sin betydning.

Vi sier det sjeldent, og da kommer det ut ekte og følsomt. Kan godt et pr måneder eller mer uten at vi sier det til hverandre. Men gla i deg sier vi ofte.

Skrevet

Vi sier "jeg elsker deg" daglig... tror jeg... går max 2-4 dager mellom ...

Skrevet

Så forskjellige folk er! :overrasket: Kunne tenke meg å si det så ofte som mulig, er deilig å høre det fra hans munn ;)

Skrevet

Første gang han sa det til meg hadde vi ikke vært sammen mer enn i 1 mnd, men han så på meg på en helt annen måte enn noen andre har gjort. Jeg sa det ikke tilbake før dagen etter fordi der og da trengte jeg ikke. For han visste det, og vi skjønnte det. Og jeg sier det til han hver dag, jeg sier det på kvelden før vi sovner, og jeg prøver å si det når han drar på jobb (jeg sover videre, så visst jeg ikke er for trøtt så sier jeg det) :)

Og jeg sier det i løpet av dagen av og til og. Det faller seg veldig naturlig, og det faller han naturlig, det har gått to år og ordene har bare blitt sterkere! :sol:

Skrevet

Ser vi bort fra perioder vi har bodd fra hverandre pga militæret, utdannelse e.l., har mannen min og jeg sagt "jeg elsker deg" 1-5 ganger daglig i 14 år. Ordene betyr fremdeles like mye, selv om de har blitt mye lettere å si med årene.

Han begynte å si det før meg. Det føltes rart i starten når jeg ikke kunne si det tilbake, men når jeg først sa det betydde det desto mer. Jeg klarte ikke si "jeg elsker deg" før jeg var 100 % sikker på at jeg mente det. Da sa jeg heller "jeg er forelsket i deg og har lyst på deg". Det var det nemlig ingen tvil om... :rødme:

Skrevet

Kan ikke helt huske hvor lenge vi hadde vært sammen da vi sa det første gangen, men vi sier det mange ganger daglig.

Og på ingen måte mister ordene sin verdi eller betynding av den grunn, ikke for oss i alle fall. For oss har disse ordene sin betydning nettopp fordi vi føler slik for hverandre, og det er naturlig for oss å si det.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Sier det noen ganger i uka, tror jeg. Sa det første gang etter å ha vært sammen i 8 måneder eller noe sånt.

Gjest Tweek
Skrevet

Det var veldig spesielt og fin å høre det de første gangene. Men jeg liker fortsatt å høre det. Vi sier det minst en gang hver dag.

Gjest Lanyah
Skrevet

Vi sier det nesten aldri til hverandre vi, svært sjelden og noen ganger på SMS. Men, det er ikke fordi vi ikke elsker hverandre, det bare er sånn! Men, vi sier ofte at vi er glad i hverandre! :) Iallefall hver gang vi avslutter en lang tlf. samtale! ;)

Gjest Neria
Skrevet

Vi hadde vel vært sammen i et par måneder da vi sa det første gang. det var han som sa det først.

Nå har vi vært sammen i nesten 5 år (og gift i 2 av dem) og fortsatt sier vi det nesten hver dag til hverandre. Syns ikke det mister betydningen av å bli sagt ofte, det er jo bare han jeg sier det til :)

Skrevet

Jeg har aldri sagt jeg elsker deg til noen. Hadde samboer i 4 år, og så det heller aldri til han. Vi brukte "love you" istedet, og det er for meg ikke så seriøst.

Jeg elsker deg er for meg et veldig sterkt ord. Håper jeg føler meg klar til å si det til gutten i mitt liv. Litt skummelt å slippe ned alle murene og slippe han helt inn (brent barn... og alt det der)...

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har aldri og vil aldri si de 3 ordene. Eksen sa det til meg men da skiftet jeg bare tema.

Gjest Gjest
Skrevet

vi sier det avogtil, når det føles naturlig, men hver dag sier vi; kjempe i deg og glad i deg.

Har vært sammen i 4måneder.

Skrevet

Vi sier det daglig....

Skrevet

Vi sier det til hverandre faglig, ja, flere ganger om dagen. :)

Gjest StockDama
Skrevet

litt i hytt og pine egentlig, når man føler for det. men ikke daglig nei.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor spare på noe så vakkert?Vi sier det daglig til hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...