Gjest Han derre Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Tenkte å overraske kjæresten med en rettetang da hun har en "jalla"/billig variant og bruker den hver dag. Var blandt annet innom Elkjøp for å titte litt, søkte litt på nettet og ser at det tydeligvis er store forskjeller på denne kjekke oppfinnelsen. Kjæresten min har halvlangt hår, hun har ingen krøller. Så vidt jeg vet så bruker hun rettetangen kun til å gjøre håret helt slett/minimere at hårstrå stikker ut her og der (uff det var dårlig forklart, håper dere skjønner hvor jeg skal hen). Så vidt jeg har forstått så er visst disse GHD tengene aller best, men de koster jo grusomt mye for bare å være en liten overraskelse (vi er begge studenter). Hva er forskjellen på rettetangene egentlig? Er det det å rette ut krøller eller å "slette ut" småhår som er tøffest jobb? Takk for tips!
Gjest Han derre (igjen) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Bor forsåvidt i Oslo, så det er ikke noe problem å komme seg til div. elektrobutikker. (Skriver uregistrert slik at overraskelsen ikke skal spoleres, hehe).
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 GHD er best, ja....men svinedyrt. Et annet litt rimeligere alterntiv er GA.MA Italy eller noe i den dur. Ikke sikkert jeg husker navnet rett. Men de selger dem på frisørsalongen/parfymeriet i øverste etasje på Oslo City. (Tror sjappa heter Magic..)
Gjest lillebøll Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Kjøpte min hos frisøren jeg. Haircontrast heter merket. Den er knallgod! Jeg har miniatyrvarianten (den er veldig liten, beregnet på kort hår og reise) og betalte 300. Så hva den i vanlig størrelse koster aner jeg ikke.
Bex Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 GHD er klart best, men den er jo dyr. Vil bare si at for all del, IKKE kjøp Babyliss. Den blir bare så vidt lunken. Snill kjæreste som legger en innsats i gaven
Gjest Tweek Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Hvis hun allerede har nesten rett hår, men bruker den på å "gjøre det rette rettere" så trenger du jo ikke kjøpe en dyrt frisør rettetang. Det er ikke mye utfordring når man har nesten rett hår, men bare litt fall her og der. Så du kan likegod se litt på expert sine sider o.l gjerne også finne. Denne har jeg. Fikk den i gave for et par år siden da, men det er veldig god. Jeg har langt hår og egentlig ganske rett men likevel så har jeg fall og halveis bølger noen steder og den funker utrolig bra til mitt bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå