Pearl Skrevet 5. juni 2007 #1 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei Kan en bruke body lotion istedenfor after sun. Har en stor flaske Biotherm som jeg hadde tenkt å ta med meg på ferie og har bare kjøpt en flaske after sun til barna. Noen som vet om det er noen forskjell og hva anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 5. juni 2007 #2 Del Skrevet 5. juni 2007 After sun har vel litt avkjølende ting i seg og er beroligende for huden. Jeg syns det er utrolig godt å ha litt after sun hvis jeg er litt rød, men det er vel ikke strengt nødvendig dersom man passer på å ikke bli rød. Antagelig kan en kjølig dusj og en runde body lotion være vel så bra som after sun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 5. juni 2007 #3 Del Skrevet 5. juni 2007 Har igrunn aldri merket den store forskjellen på aftersun og bodylotion, før jeg kjøpte en aftersun basert på aloe vera. Jeg har lys hud og blir veldig lett brent, og denne gjør underverker for min hud. Normal hud vil jeg tro har like mye sansen for en god bodylotion... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal ha med en god Aloe Vera krem (99,4%) utenom i tilfelle vi blir solbrente. Da gidder jeg ikke å kjøpe mer after sun og tar med meg body lotion istedenfor, så blir den brukt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå