Mayaluna Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal kjøpe mange nye håndklær, da vi snart flytter til ny leilighet med to bad. Begge badene har hvite fliser på vegger og grå fliser på gulv. Har tenkt på at kjøpe cremefargede, grå og kanskje noen i en lys grønnfarge. Har lyst å ha forskjellige fargetema på badene. Liker ikke rødt eller rosa, og synes kanskje at blå blir litt kjedelig? Hm, trenger hjelp her...
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ville ikke gått for cremefargede til grått gulv, heller prøvd å finne håndkler i mørkere nyanse enn flisene. Kan du ta med deg en flis til butikken kanskje? Ellers synes jeg det kan være fint med håndkler i turkis farge til hvitt og grått bad. Eller hvis du vil ha et stramt uttrykk, hva med sorte håndkler?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Vi har helt hvite og knallrøde til vårt bad. Det har skiferfargede fliser på golvet og gråmarmorerte på veggene.
øyenstikker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har grå granitt fliser på gulvet på badet. Har håndkle i sort og turkis, jeg liker det godt. Jeg begynner å bli lei av blått....Syns bare det minner meg om sånn som mamma har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå