Gå til innhold

Sjokoladefondue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt helt for denne søte sjokoladefounduen som de har på somethingblue.dk :) Siden vi bare har 13 gjester i bryllupet, tror jeg det hadde holdt med to slike til å dyppe frukt i før vi annkommer festen. Er det noen her inne som har erfaring med denne nettbutikken? Er bare to og ei halv uke igjen til bryllupet. Leste på sidene at leveringstiden ikke var mer en 7 dager. Er de flinke til å overholde dette? Også lurer jeg på om det lønner seg å bestille i to omganger, siden det da blir under 200-grensen og jeg slipper toll? Eller går det opp i opp siden jeg må betale porto to ganger? Hm...ble mange spørsmål dette :sjenert: Men er ikke vant med å bestille fra utenlandske nettbutikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte fra den butikken og var vedlig fornøyd!

Jeg bestilte silkebånd 11. mai, og det sto opptil 5 uker levering på det siden det måtte trykkes, men jeg fikk det tre uker etter bestilling.

Du får det helt sikkert før bryllupet uansett, men du kan jo skrive i kommentarfeltet at det haster.

Det med hva som lønner seg i forhold til toll og porto er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Takk for svar Tez :) Tror jeg skal prøve å skrive at det haster i komentarfeltet slik du foreslår! Fant ut at det blir billigst å bestille begge to i en pakke, men ble litt usikker på om det er nok med to. De er 14*14 cm. Og hvis jeg har to, blir det ca 6 gjester på hver. Blir dette for lite tro?

Skrevet

Jeg tror det holder med to. Man skal jo ikke stå å dyppe i sjokolade hele tiden. To og to kan sikkert dyppe i hver fondue av gangen. Da må de strengt tatt vente til to andre par også har dyppet det de vil ha i fonduen. Det bør ikke være noe problem for de trenger såpass tid til å spise opp det de har forsynt seg med og ta det litt med ro før de går løs på en ny runde :)

Skrevet

Ok, da har jeg bestilt. Satser på at det holder med to :) Tusen takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...