Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 har erfaringer med denne? jeg har brukt p sprøyte i over 6 år og trivdes så godt med den, nå får jeg ikke lov av legen å fortsette med den og lurer nå på p stav...jeg vil helst slippe mensen..dette har jeg ikke hatt på de 6-7 årene jeg har gått på p sprøyten..er det noen her som har erfaring med mens og blødninger i forhold til p staven/ implantat?
T__|:)|__S Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 jeg var også kjempefornøyd med sprøya.. Og så begynte jeg på staven, og det var bare et helvete fra dag 1... Hadde den i nesten 4 mnd'er, og like lenge uten sex nesten.. Den dukket opp blødninger når som helst, og humøret var til å bli gal av.. Nei evig leve P ring!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 jeg var også kjempefornøyd med sprøya.. Og så begynte jeg på staven, og det var bare et helvete fra dag 1... Hadde den i nesten 4 mnd'er, og like lenge uten sex nesten.. Den dukket opp blødninger når som helst, og humøret var til å bli gal av.. Nei evig leve P ring! Man kan oppleve uregelmessig blødninger i opptil 6 mnd, dette er regnet som "vanlig".
*Emma* Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ønsket meg p-stav men hun legen jeg gikk til ville ikke sette den inn "for hun syns det så så innmari ekkelt ut" *dåner i vinkel*
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ønsket meg p-stav men hun legen jeg gikk til ville ikke sette den inn "for hun syns det så så innmari ekkelt ut" *dåner i vinkel* oh my god... Finnes noen spesielle leger ja!
*Emma* Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jepp - jeg har byttet for å si det sånn Endret 6. juni 2007 av *Emma*
moka Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 har ikke hatt mensen siden jeg satte den inn i oktober ifjor. eneste minuset er kvisene jeg fikk....
Amalie_85 Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har hatt en i 3 år. Så måtte den tas ut fordi den "gikk ut på dato". Men jeg var superfornøyd helt til de 6 siste mnd, da kom mensen nå og da, gikk en stund uten så plutselig kom den og varte leeeeenge. Men legen min mente det var stress som gjorde det. Men jeg fikk mensen 1 gang i mnd før det.Var superfornøyd!
Gjest SuperMoo Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg hadde den i ett år før jeg tok den ut. Var veldig fornøyd helt til kvisene kom ... Fikk fryktelig mye kviser i ansiktet, men de har forsvunnet helt nå. Men jeg har alltid hatt litt kviser så jeg tror kanskje det var derfor jeg fikk mye mer av dem. Blødningene kom mer uregelmessig, men ikke noe plagsomt.
Pail Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde den i littt over et år. Da gadd jeg ikke lenger for jeg hadde hatt blødninger veeeldig uregelmessig og ofte hele tiden. Gikk rundt med en nesten konstant blødning til tider. Av personlig erfaring vil jeg ikke anbefale den. Den er forholdsvis dyr og med tanke på at den kan bli en total fiasko er det kanskje ikke vert pengene? Da jeg tok den ut sa legen min at han hadde fjernet flere en han hadde sett inn den siste tiden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 nå har jeg satt den inn igår faktisk. den er litt ekkel. ble litt dårlig nårdet ble gjort men gikk fort og fikk bedøvelse. nå håper jeg at jeg slipper mensen og uregelmessige blødninger. legen mente at siden jeg ikke hadde hatt mensen mens jeg gikk på p sprøyte var sjansene små for at jeg skulle få det m p stav. det inneholdt så og si samme hormon og fungerte litt på samme måte.
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Noen som vet om det går ann å legge inn p staven andre plasser enn innsida på armen? Har time til å sette den inn i dag, men skal fjerne overflødig hud på overarmene til vinteren, og kan da ikke ha p staven der, for da blir den kuttet bort.. Har ikke hentet p staven på apoteket enda så jeg vet ikke om det står noe om det på pakka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå