Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan bruker dere dette? Smører dere dere hver dag? Dusjer dere alltid før? Hvor ofte peeler dere? Hva skjer når man barberer leggene, forsvinner noe av fargen da? Smører dere inn hele kroppen? Eller bare deler? Og hvis dere smører inn hele, hvordan får dere fordelt den jevnt over hele kroppen? Hvor lenge må den ca. tørke før man kler på seg?

Bruksanvisning for dummies bebøves. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan bruker dere dette? Smører dere dere hver dag? Dusjer dere alltid før? Hvor ofte peeler dere? Hva skjer når man barberer leggene, forsvinner noe av fargen da? Smører dere inn hele kroppen? Eller bare deler? Og hvis dere smører inn hele, hvordan får dere fordelt den jevnt over hele kroppen? Hvor lenge må den ca. tørke før man kler på seg?

Bruksanvisning for dummies bebøves. :sjenert:

*dytte*

Ingen som kan hjelpe meg?

Gjest Lolla
Skrevet

Jeg personlig liker sånne hudkremer som gir gradvis farge mye bedre enn tradisjonelle selvbrunere. Jeg bruker peeling en gang i uken og smører meg med ca annenhver dag med gradvis selvbruningskrem. Bruker den nesten over hele kroppen, men bruker annen krem i ansiktet :)

Skrevet

Jeg bruker ikke bodylotion med selvbruning, men "ren" selvbruning, men kan svare på noen av spørsmålene dine likevel: Jeg peeler godt og masserer inn en god bodylotion, og når den har tørket inn, masserere jeg inn selvbruningskremen. For å få det jevnt er det viktig å massere det inn, ikke bare klæsje på. Hver nøye i hårfeste og på tørrere partier(eks. albuer). Hvis man bare vil ta selvbruning noen få steder på kroppen kan man skape jevnere overganger på huden ved å ta mindre og mindre selvbruning på huden. Eller blande med litt (ren) bodylotion. Da blir fargen gradevis lysere og man får ikke et skarpt skille.

Når man føler at selvbruningskremen er tørket inn(det kan variere veldig) kan man forsiktig klappe huden med et håndkle før man tar på seg klærne. Jeg har opplevd kremer som bruker timesvis på å trekke inn, mens den jeg bruker nå absoberes innen noen minutter.

Skrevet
Kva bruker du Alou som tørker so fort og kva koster den??

Jeg bruker Shiseido Brilliant Bronze Qiuck Self- Tanning Gel. Pumpeflaske på 150ml og koster rundt 250? Jeg husker ikke helt, men i forhold til mange andre så er ikke ml- prisen så ille.

Den har en lett gele- konsistens og trekker veldig fort inn i huden. Lukter ikke vondt og gir en fin farge. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...