Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden kan jeg som slank, høy og med former få tak i city-shorts med litt lengde på som jeg faktisk får på meg?

Har prøvd alle modellene hos H&M og Lene V til ingen nytte. Prøvde t.o.m. større størrelse enn jeg trenger og fikk ikke engang igjen knappen! Oasis-bukser kler meg, men de hadde ingen city-shorts på Oslo City, i hvert fall.

Jeg forestiller meg sånne litt stilige med press i som nesten ser ut som avkuttede dressbukser. Ja, også kan de ikke være alt for dyre.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke på noen måte å være frekk, men city-shorts er vel litt ute nå? :)

Gjest baby-E
Skrevet
Jeg mener ikke på noen måte å være frekk, men city-shorts er vel litt ute nå? :)

det er masse av de i butikken hvertfall..

Gjest lillebøll
Skrevet

Ikke her i byen..

Skrevet

Synes de er ganske kule enda jeg!

Sorry, dårlig med svar.. men jeg kjøpte fra Ellos tror jeg,og kjøpte 3 størrelser for stor, for at de ikke skulle bli så inntesittende i låra (har rompe å lår :tunge1: ), men likevell ble det inntesittende i låra, å akkurat (kanskje litt for trang) i livet! Argh.. kjedelig.

Leter nå etter en fin en jeg og, er høy med former jeg og (ikke direkte slank :cool: )

Skrevet

City-shorts har definitivt kommet tilbake i Oslo.

Har du prøvd på Match og Vivikes? Mulig de kan ha noe på Popin eller Neste Stopp også. De er kanskje ikke like trendy, men de har vel en litt mer voksen målgruppe, så det er mulig de har klær som har et snitt som funker bedre på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...