Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

Hva bruker dere i ballerinaskoene om sommeren? Ingenting? Jeg syns det blir så klamt å være barbeint oppi, og har prøvd sånne steps, men de stikker over kanten på skoene, så det blir ikke noe fint. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest tippsi
Skrevet

Jeg går ofte med oppbrettet bukse o.l, og da bruker jeg bare hudfargede knestrømper.

Synes det blir klamt å gå barbeint oppi ja. Hvis jeg er i parken er det jo bare å kippe skoene av og hvile føttene i gresset, men hva med de gangene man ikke har mulighet til dette og man går med skjørt eller shorts? Håper noen andre her har gode tips :popcorn:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg går barbeint.

Du kan jo bruke strømper?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker "steps" og drar de bare litt lengre ned mot tærne slik at de ikke stikker opp over kanten på skoen. Funker fint på de ballerinaskoene jeg har :) .

Skrevet

Det finnes jo steps i strømpebuksestoff. De går ikke så høyt opp på foten som bomullsvarianten.

Gjest Purple
Skrevet

Jeg har sånne "strømpebuksesteps" som liksom bare skal dekke tærne og bak hælen, men de stikker opp på sidene og foran likevel...

Skrevet

Jeg bruker et par såler oppi balerinaskoene mine så kan jeg gå barbent uten problem. Kjøpte dem på økonomisko, sa bare jeg skulle ha et par sommersåler. (de er grønne på den ene siden også har de en "god" lukt)

Skrevet

jeg går barbeint i mine. Men jeg velger sko etter hva jeg skal...dvs jeg tar ikke de på meg hvis jeg hvet jeg skal gå langt å ha de på en laang dag. :sol:

Skrevet
jeg går barbeint i mine. Men jeg velger sko etter hva jeg skal...dvs jeg tar ikke de på meg hvis jeg hvet jeg skal gå langt å ha de på en laang dag. :sol:

Samme her...

Skrevet

Har ballerinas i både stoff og (syntet?) skinn. Det er bedre å gå barbeint i de som er i stoff. Jeg har kjøpt sånne såler som Lilol nevner. De gjør det mindre klamt under føttene, men jeg krøller dem når jeg tar dem av. Lurer på om det går an å feste dem på noen måte?

Har sett noen steps som er lavere enn de man vanligvis får kjøpt på H&M. Tror det var på Cubus eller Lindex. De går litt opp på foten, men ikke altfor mye. Problemet er jo at steps må få litt feste, så de må nødvendigvis gå litt opp over tærne og hælen.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er en barføtt liten ballerina, men av en eller annen grunn skyr alle meg og nekter å sitte ved siden av meg på bussen når jeg har disse skoene på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...