Gå til innhold

Kjæreste massasje...

Fremhevede innlegg

Gjest Hawana
Skrevet

Hvilke oljer skal jeg bruke? Ser for meg at omtrent hele kroppen skal masseres og lurer på om vanlig olje kan brukes "der nede"?

De man kjøper på kondomeri går jeg ut ifra at man kan bruke der og resten av kroppen, men hva med de som kjøpes på parfymeri eller bestilles gjennom Yves Rocher f.eks?

Og så er jeg litt usikker på hvordan man masserer på best mulig måte. Er redd for å være hardhendt, vet ikke hvordan og hvor jeg skal bevege hendene... osv...

Hva gjør dere andre? Spesielle ting som mannen deres elsker at dere gjør?

:rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det finnes flere bøker om erotisk massasje og en olje laget av kaldpresset mandelolje, er veldig bra og bruke, den trekker inn i huden og gir deg en god friksjon.

Når det gjelder underlivet er det vel også deilig å få massasje, men jeg vil anbefale deg til at du holder deg til glidemiddler, av to grunner. Det ene at du gjerne vil unngå friksjon, derav navnet GLIDemiddel;-) og dernest vil man helst ikke at det skal være en innbydelse for bakterier. Oljer holder på bakterier, hvis den ikke vaskes bort med såpe og det vil man jo helst unngå. Bruk derfor et vannbassert glidemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...