Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min er så rar avogtil.

Han blir lettere irritert om han ikke får tak i meg på mobilen med engang, hvis han ringer og jeg ikke tar mobilen, hvis han ringer og det er opptatt-da sender han melding og spør hvem jeg prater med så lenge.

Han er bortreist på jobb avogtil, og jeg sendte ikke melding til ham hele dagen for jeg var så opptatt.

På kvelden ringte han, og hørtes irritert ut når han spurte meg hvorfor jeg ikke hadde ringt eller sendt melding til ham.

Jeg måtte liksom unnskylde meg, og det burde ikke være nødvenmdig.

Han sendte melding en dag, et spørsmål om hvorfor jeg snakket så lenge i mobilen (det var opptatt).

Jeg fikk ikke svart ham med engang for jeg var opptatt og stresset med noe.

Så ringte han.

Jeg forklarte at jeg hadde snakket med ei venninne.

Han spurte meg om den meldingen han hadde sent var et spørsmål.

Jeg sa ja...

Han sa; så hvorfor svarte du ikke.

Og så måtte jeg komme med forklaring på det også.

Han pleier å roe seg da.

Det er så irriterende når han blir sur med engang jeg ikke svarer i løpet av 5min.

Jeg må dessuten ha gode forklaringer på lager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som om han er sjalu på at du gir andre enn ham oppmerksomhet. Synes det er merkelig at han "avhører" deg om dine private samtaler, virker som han må ha kontroll. Han har egentlig ikke noe med hvor lenge og med hvem du prater med i tlf.

Fortell ham at det er slitsomt for deg når han holder på slik, og at du ikke alltid kan svare med en gang. Han kan ikke forvente at du bare prioriterer han hele tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Hører ut som eks-kjæresten min. Utrolig kontrollerende og ringte/sende meldinger hele tiden. Jeg ble nervøs av det og gjorde det slutt etter noen måneder.

Gjest lillebøll
Skrevet

Hadde ikke giddet noe slikt.

Tror jeg hadde sagt som så at han ikke hadde noe med det å gjøre og vis han skulle oppføre seg slik kunne han la hver å ringe.

Ikke gi han lov til å behandle deg som du gjør noe galt hver gang du ikke svarer han med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...