Gjest Tweek Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Istad så hadde jeg en kvart rød og saftig melon foran meg. Jeg tok et gigantisk bit så jeg fikk vaska halve trynet mitt i samme slengen. SLAFS! MMM, så godt meg deilig vannmeloooon Jeg vil ha meeeeer MEREEE!! dansdansdansåppåbore
Drua Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Åh, det må jeg kjøpe i morgen, det er så utrolig godt Deilig med sommer
Gjest Tweek Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg vet :-D Jeg har spist vannmelon hverdag i det siste, NAM! Det er så perfekt på en sommerdag. For man blir mett, slukker tørsten! Men den vanner hele trynet mitt for jeg liker å griser når jeg spiser melon :-D
Elbereth Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Spiste 1/4 av en diger en til dessert i går, og i dag blir det mer Det smaker av sommer, og det er så deilig å slippe alle frøene som var i vannmelonen før i tiden!
øyenstikker Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 vannmelon er det beste jeg vet. Jeg er dårlig på å drikke nok...så når det er så varmt hiver jeg innpå vannmelon Det eeeer så godt!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Ja, melon er superdigg Klarer aldri å stoppe før jeg har spist alt vi har i huset, og da får jeg som regel også vondt i magen. Men jeg lærer aldri
Gjest Tweek Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Nei men det gjør ikke noe for det er verdt det hver gang
Gjest StockDama Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 konsumeres 1/4 vannmelon daglig...vannmelon er digg =D
Anglofil Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Vannmelon liker jeg faktisk ikke. Det synes jeg egentlig er litt synd, for det ser kjempegodt ut! Mvh Yvonne
-Fisken- Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Spiste vannmelon i går, jordbær med melk i dag. I morgen blir det nok honningmelon
Gjest Tweek Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Vannmelon liker jeg faktisk ikke. Det synes jeg egentlig er litt synd, for det ser kjempegodt ut! Mvh Yvonne OMGOMGOMG!!!!! :-D Spiste vannmelon i går, jordbær med melk i dag. I morgen blir det nok honningmelon Jeg lker ikke honningmelingg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå