Gå til innhold

Vannmelon!

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Istad så hadde jeg en kvart rød og saftig melon foran meg. Jeg tok et gigantisk bit så jeg fikk vaska halve trynet mitt i samme slengen. SLAFS! MMM, så godt meg deilig vannmeloooon :hoppe:

Jeg vil ha meeeeer :sol:

MEREEE!!

dansdansdansåppåbore

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det må jeg kjøpe i morgen, det er så utrolig godt :hoppe:

Deilig med sommer :sol:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vet :-D

Jeg har spist vannmelon hverdag i det siste, NAM!

Det er så perfekt på en sommerdag. For man blir mett, slukker tørsten! Men den vanner hele trynet mitt for jeg liker å griser når jeg spiser melon :-D

Skrevet

Spiste 1/4 av en diger en til dessert i går, og i dag blir det mer :sikle:

Det smaker av sommer, og det er så deilig å slippe alle frøene som var i vannmelonen før i tiden!

Skrevet

vannmelon er det beste jeg vet. Jeg er dårlig på å drikke nok...så når det er så varmt hiver jeg innpå vannmelon :tommel:

Det eeeer så godt!!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ja, melon er superdigg :) Klarer aldri å stoppe før jeg har spist alt vi har i huset, og da får jeg som regel også vondt i magen. Men jeg lærer aldri ;)

Gjest Tweek
Skrevet

Nei men det gjør ikke noe for det er verdt det hver gang :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

konsumeres 1/4 vannmelon daglig...vannmelon er digg =D

Skrevet

Vannmelon liker jeg faktisk ikke. Det synes jeg egentlig er litt synd, for det ser kjempegodt ut!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Spiste vannmelon i går, jordbær med melk i dag. I morgen blir det nok honningmelon :smilbla:

Gjest Tweek
Skrevet
Vannmelon liker jeg faktisk ikke. Det synes jeg egentlig er litt synd, for det ser kjempegodt ut!

Mvh Yvonne :heiajente:

OMGOMGOMG!!!!! :-D

Spiste vannmelon i går, jordbær med melk i dag. I morgen blir det nok honningmelon :smilbla:

Jeg lker ikke honningmelingg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...