Kath Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg må få skryte litt av Favorit Konditori på Strømmen storstenter. Vi har leeenge prøvd å få noen til å lage bryllupskaka vår, og har vært i kontakt flere leverandører i Oslo/Akershus, hvor ingen har vært særlig behjelplige. Vi ville ha en 3. etg hvit kake, med sjokolade i en etasje og bløtekake i de to andre, da vi ikke spiser masipan/bløtekake, men Elsker sjokolade! Men, ingen ville lage dette. I et siste førsøk ringte jeg til Favorit, og "selvfølgelig kan vi lage denne kaken for dere!" De har hjulpet oss med å få vår drømmekake akkurat slik vi vil ha den, uten å være uhøflige eller ikke bry seg. Et bakeri sa følgende; Nei, en slik kake vil vi ikke lage, vi har et produktregister av en grunn, dere får velge en av de! Må bare skryte masse av Favorit! De opptrer profosjonelt og er dyktige! I hverfall de vi har vært i kontak med! Kath
kathrine79 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Må skryte litt av de jeg også. Vi var usikker på fyllet, de sa derfor vi kunne få smaksprøver. Vi ba de lage det de anbefalte, og dagen etter fikk vi 4 store stykker med forskjellig smak, skikkelig hjemmelaget bløtkake smak Vi hadde lyst på å smake en type til, den vi endte med å velge, og det var ikkenoe problem. Ingen ekstra kostnad. Det var fritt fram å gjøre endringer på pynteforslagene i "menyen". Til og med - unnskyld uttrykket - fjortisjentene som er der på kveldstid er blide og veldig servicemindede. Og kan jobben sin. Gleder meg til å smake på resultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå