Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes utfloden min har blitt så smuldrete den siste tiden. Jeg klør ikke, og det svir heller ikke, så virker jo ikke som det er sopp. Den har også økt i mengde. Men lukter helt normalt! Jeg har fast kjæreste, så det kan ikke være kjønnsykdom. Noen aner hva som kan være galt? Skjønner ingenting jeg...
sørflua Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg har nå en hardnakket sopp infeksjon , som ikke gir seg med noe slags stikkpille el. kremer.Har en fast og det er min mann.Kan klø meg helt sår og øm, gjør alt men til ingen nytte.Når jeg sitter på do så kommer det ut masse tykkt hvitt. Hjelp noen der ute Har dere råd så kom med de.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 jeg har nå en hardnakket sopp infeksjon , som ikke gir seg med noe slags stikkpille el. kremer.Har en fast og det er min mann.Kan klø meg helt sår og øm, gjør alt men til ingen nytte.Når jeg sitter på do så kommer det ut masse tykkt hvitt. Hjelp noen der ute Har dere råd så kom med de. Jepp, jeg har råd! Dida som fåes kjøpt på helsekost med kanelekstrakt tar kverken! De gangene jeg har hatt det har det forsvunnet på 1-2-3 ved bruk av dette. Løp og kjøp Og fortell gjerne hvordan du synes den virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå