Gå til innhold

Benestads tips om menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Syntes denne var bra. Særlig det som handler om at mannen også skal dyrkes som en prins.

MYK SEX FOR MENN

Mange vil vel se det som gammelt nytt at menn også liker å bli kost og puslet med, at menn nyter å være objekt for en kvinnes begjær og at menn har behov for kjærlighet, intimitet og nærhet, ikke bare rå sex i form av vaginal onani.

Resten av artikkelen finner du her.

Innleggget er endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det stod mye bra der jeg også.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Det der var veldig veldig veldig bra! Det burde vært pensum et eller annet sted :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes ikke det var så revolusjonerende og det meste kunne også vært skrevet om kvinner. Selvsagt liker en mann å bli berørt, å bli lyttet til, å få komplimenter og å føle at han er spesiell.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Jeg synes ikke det var så revolusjonerende og det meste kunne også vært skrevet om kvinner. Selvsagt liker en mann å bli berørt, å bli lyttet til, å få komplimenter og å føle at han er spesiell.

Selvsagt kunne det vært skrevet om kvinner, men det er på en måte alle oppegående mennesker klar over. Det er fordi det er skrevet om menn at det er genialt. De fleste menn som følger litt med, vet at slike ting er viktig for en kvinne, men jeg tror ganske sikkert at ikke alle oppegående kvinner tenker at en mann ønsker det. Det er sikkert litt vår egen feil, fordi vi ikke ønsker å fremstå som svake på dette området i tillegg til mange andre. Det er så mange kvinner som ynder å legge ut i det vide og brede om hvor lite det er en kan bruke en mann til, og hadde genteknologien kommet litt lengre, kunne man befolket jorden med bare kvinner og du-a-meg for et mye bedre sted det ville vært.

Dette er ingen selvfølge, derfor er det bra at en fagperson skriver noe slikt. Håper mange leser det :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

aaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggg!!!!!!!!!

Det er på ingen måte selvsakt.........

Jeg synes det var utrolig bra skrevet, er selv mann og har akkurat de følelsene..

Det jeg mener med at det ikke er en selvsakt ting er det at mange kvinner forventer å bli begjært, elsket og <<knullet>> (beklager ordspråket, men kom ikke på et mer dekkende ord i farten)

Uten å gi noe tilbake..

Har ikke kjempe erfaring. men har noen "damer" bak meg.. OG f.eks det å kle se sexy ikke bare korte skjørt og liknende, men slik kjeresten/mann synes er sexy. noe som er forskjellig er ofte ganske uaktuelt.. slik som..

1.noen liker høye heler - men får til svar jeg hater det

2.lange negler - men nei det er så ubehagelig

3.mini skjørt da ser jeg ut som en hore

osv osv osv

JAJAJAJA, jeg vet at dette er ubehagelig, teit, dumt osv, men en gang i mellom for å glede kjeresten kan ikke skade.. (det er jo på ingen måte skadelig)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er trist hvis dere opplever at kjæresten ikke gir dere oppmerksomhet, lytter, berører og prøver å være sexy for dere.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er trist hvis dere opplever at kjæresten ikke gir dere oppmerksomhet, lytter, berører og prøver å være sexy for dere.

Men det er nok mange som har det sånn :) Derfor er det så bra at søkelyset settes på det, Bella :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men det er nok mange som har det sånn :) Derfor er det så bra at søkelyset settes på det, Bella :)

Ja, for all del. Jeg mente ikke at det ikke skal skrives om, jeg har liksom alltid tenkt at det skal være sånn. Mannen min er da et menneske med tanker og følelser han også.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye det snakkes (offentlig) om at kvinner må jobbe for å få mannen til å føle seg spesiel, maskulin og som en prins vil ha stor effekt på i hvilken grad kvinner jobber hardt for å få til akkurat det. For min egen del har kvinners roping på mer dyrking av dem som gudinner helt klart ført til at jeg gjør slikt ovenfor kjæresten min mye mer og bedre enn jeg ellers ville gjort. I hvert fall har fokuset gjort at jeg ble flink på dette ridligere i livet. Når det gjelder å få meg til å føle meg elsket i hverdagen synes jeg at de kvinnene jeg har vært sammen med har vært ganske flinke. Men når det gjelder det å få meg til å føle meg spesiell og maskulin i forbindelse med sex har de kanskje lagt inn 10% av den innsatsen jeg har lagt inn for å få dem til å føle seg spesielle og feminine i forbindelse med sex. Jeg oppfatter det slik at det for dem hadde med kjønnsrolleforventinger i forhold til sex og at de mente at i forbindelse med det var det krevd at jeg skulle yte mer i form av å dyrke dem enn omvendt. Inntrykket jeg har fra venner og venniner, blader, aviser og forum er det samme. En veldig forventing om middag med stearinlys og gudinnedyrkelse før og etter sex fra mannens side, men lite den andre veien.

Skrevet

Dette var da glimrende skrevet!

Jeg vet utmerket godt at mange kvinner er flinke i forhold til dette, men jeg mener det er enda fler som absolutt burdte ha lest dette...nøye. Og jeg mener også at menn burdte lese dette, for da får man større innsikt i hvorfor ting er som de er.

Jeg oppfatter ikke at dette er et forsøk på å få kvinner til å behandle sine menn som prinser. Jeg oppfatter det som et forsøk på å få kvinner til å "se" mennesket bak mannsfasaden og egne fordommer overfor menn.

Selv fikk jeg sortert noen tanker her. Ikke dårlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...